تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی M32 - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی M32 - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی M32

افشین نوری
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 17:01
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی M32 - تکفارس 

ما به‌تازگی شاهد افشای مشخصات کامل گلکسی M32 و حتی جزییات قیمت آن بوده‌ایم. این هندست قرار است هفته آینده در تاریخ ۲۱ ژوئن در هند معرفی شود.

مطالب مرتبط:

اما شاید کمی عجیب باشد که ویدیوی جعبه گشایی این گوشی قبل از معرفی‌اش منتشر شده و ما حالا می‌توانیم آن را از نزدیک ببینیم. در داخل جعبه گلکسی M32 می‌توان خود گوشی، یک شارژر ۱۵ وات و یک کابل USB A-to-C را مشاهده کرد. این محتویات، بیش از آن چیزی است که ما انتظار داشتیم و تقریباً مشابه لوازم جانبی گلکسی A32 هستند.

ویدیوی مذکور، علاوه‌بر نمایش محتویات داخل جعبه، خود گوشی را در حالت روشن هم نشان می‌دهد و ما می‌توانیم رابط کاربری One UI آن را مشاهده کنیم که به نظر نمی‌رسد نسخه جدیدی از آن باشد. در مورد مشخصات گلکسی M32 باید بگوییم که این هندست قبلاً در گوگل پلی کنسول رویت شده است که چیپست هلیو G80 مدیاتک را برای آن نشان می‌دهد. البته ما شنیده بودیم که این گوشی از چیپست هلیو G85 بهره خواهد برد، اما با توجه به سرعت کلاک هسته‌ها می‌توان گفت که این موضوع صحت ندارد.

گلکسی M32

ما همچنین براساس شایعات قبلی می‌دانیم که گلکسی M32 از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد (Super AMOLED) با رزولوشن +۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، التراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی در قاب پشت خود بهره خواهد برد. این هندست همچنین دارای ۸۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت میکرو اس‌دی) خواهد بود. البته مشخصه اصلی M32 باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن خواهد بود که در نوع خود بی‌نظیر است.

گلکسی M32

گلکسی M32 قرار است روز دوشنبه هفته آینده معرفی شود و انتظار می‌رود قیمت آن بین ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار روپیه هند (۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار) باشد. اگر شما در مورد این گوشی بسیار کنجکاو هستید می‌توانید مشخصات کامل آن را در وب‌سایت آمازون هند مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.