شایعه: سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود - تکفارس 
شایعه: سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود - تکفارس 
شایعه: سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود - تکفارس 

شایعه: سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود

افشین نوری
۶ خرداد ۱۴۰۰ - 09:45
گلکسی زد فولد

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ احتمالاً‌ مجهز به یک دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. یک منبع به نام FrontTron@ جزییاتی درباره همه پنج دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ فاش کرده است.

اولین دوربین سلفی گلکسی زد فولد ۳ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در زیر نمایشگر خواهد بود و همین موضوع باعث خواهد شد تا ما شاهد نمایشگر داخلی بزرگتری روی دستگاه باشیم. سامسونگ این فناوری را اخیراً در رویداد SID 2021 به نمایش گذاشته بود و بعداً آن را تحت نام “Under Panel Camera” یا به اختصار UPC به ثبت رساند.

مطالب مرتبط:

یک دوربین سلفی دیگر هم با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که در داخل هول پانچ نمایشگر خارجی تعبیه خواهد شد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ می‌خواهد تنها از یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر زد فولد ۳ استفاده کند.

اما خبر بدی که منبع مذکور داداه است این است که گلکسی زد فولد ۳ متاسفانه از یک ماژول دوربین فوق‌العاده در قاب پشت خود بهره نخواهد برد و ما شاهد یک دوربین ضعیف تله‌فوتو با بزرگنمایی دو برابر و یک سنسور نه‌چندان قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

براساس آخرین شایعات، گلکسی زد فولد ۳ مجهز به نمایشگر ۶.۲ اینچی خارجی و ۷.۵ اینچی داخلی خواهد بود و هر دو نمایشگر از نوخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهند کرد. صفحه‌نمایش داخلی این گوشی از قلم S Pen هم پشتیبانی خواهد کرد، اما این قلم ممکن است به کیفیت قلم استایلوس گلکسی نوت نباشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید