خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 
خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد - تکفارس 

خودروی کیا K9 به طور رسمی معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 20:23
کیا K9

شرکت کیا در سال گذشته از برنامه‌ی خود برای توقف خط تولید خودروهای کادنزا و K900 در کشور آمریکا به‌دلیل نبود تقاضا خبر داد. با این وجود خودروی K900 کماکان در بازار جهانی عرضه شده و کیا طراحی این خودرو را تغییر خواهد داد. این تغییرات بیشتر ظاهر این خودرو را در بر گرفته است.

مطالب مرتبط:

کیا K9

امروز تصاویری از این خودرو که در کشور کره جنوبی با نام K9 شناخته می‌شود، منتنشر شد که طراحی جدید و تخت چراغ‌های آن را نشان ‌می‌دهد. گریل جلویی این خودرو نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی بزرگ‌تر شده و تا کنار چراغ‌های جلویی کشیده شده است. سپر خودرو نیز ظاهری تمیزتر داشته و پلاک قسمت پشتی نیز به جای درب صندوق عقب بر روی سپر پشتی قرار گرفته است. انتظار می‌رود که بخش‌های داخلی خودرو نیز شاهد تغییراتی باشند.

خودروی K9/K900 تنها ۳ سال است که بازار عرضه شده اما کیا سعی دارد تا با کاهش عمر خودروهای خود، محصولات جدیدتری را روانه‌ی بازار کرده و با شرکت‌های خودروسازی آلمانی رقابت کند. انتظار می‌رود که کیا نام این خودرو را تغییر داده باشد. این خودرو در حال حاضر با نام K900 و کیوئوریس به فروش می‌رسد. قرار است که در هفته‌های آینده مشخصات این خودرو به‌طور رسمی اعلام شود.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید