سامسونگ تیزر «قوی ترین گلکسی» را منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ تیزر «قوی ترین گلکسی» را منتشر کرد - تکفارس 
سامسونگ تیزر «قوی ترین گلکسی» را منتشر کرد - تکفارس 

سامسونگ تیزر «قوی ترین گلکسی» را منتشر کرد

خشایار جهانی
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - 10:25
گلکسی آنپکد

سامسونگ اعلام کرد که در تاریخ ۲۸ آوریل، رویداد گلکسی آنپکد را برگزار می‌کند. تیزری که از این رویداد منتشر شده است، اطلاعات خاصی را به نمایش نمی‌گذارد، اما با توجه به سابقه سامسونگ می‌توان چند چیز را حدس زد.

به‌نظر می‌رسد توصیف «قدرتمندترین گلکسی» مربوط به گوشی هوشمند نباشد و به همین دلیل شاید نباید منتظر معرفی گلکسی زد فولد ۳ باشیم. از آن‌جایی که قوی‌ترین پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است و تا حالا در لپ‌تاپ استفاده نشده است، شاید باید منتظر لپ‌تاپ قدرتمندی با این پردازنده باشیم. از طرفی شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ را در ماه ژوئن معرفی خواهد کرد. به‌علاوه اگر دقت کنید نوع دعوت‌نامه نمایش‌داده‌شده در تیزر شبیه لپ‌تاپ بازشده است.

مطالب مرتبط:

تصاویر جدیدی از گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ لو رفت

با این وجود، خط تولید لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک می‌تواند همان «دستگاه قدرتمند» باشد. آخرین مدل‌های معرفی‌شده از این لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۹ رونمایی شده بودند که دارای پردازنده قدیمی نسل ۱۰ اینتل هستند. بنابراین معرفی گلکسی بوک جدید با پردازنده نسل ۱۱ تایگر لیک شرکت اینتل، حتی سری ۳۵W-H به‌راحتی می‌تواند به‌عنوان قدرتمندترین دستگاه گلکسی معرفی شود.

باید خاطرنشان شود که سامسونگ قبلاً اعلام کرده بود که در حال کار روی گلکسی بوک پرو است که دارای پنل ۱۳٫۳ و ۱۵٫۶ اینچی اولد (OLED)، پردازنده جدید اینتل بوده و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید