رئیس بلک شارک: گوشی گیمینگ بعدی ما شکست ناپذیر است - تکفارس 
رئیس بلک شارک: گوشی گیمینگ بعدی ما شکست ناپذیر است - تکفارس 
رئیس بلک شارک: گوشی گیمینگ بعدی ما شکست ناپذیر است - تکفارس 

رئیس بلک شارک: گوشی گیمینگ بعدی ما شکست ناپذیر است

مهدی ملکی
۱۹ دی ۱۳۹۹ - 19:00
گوشی هوشمند بلک شارک

شرکت بلک شارک در ماه مارس سال پیش از دو گوشی گیمینگ با نام‌های بلک شارک ۳ و بلک شارک ۳ پرو رونمایی کرد. از این رو احتمال می‌رود که این شرکت نسخه چهارم این سری را نیز در ماه مارس امسال رونمایی کند. مدیر عامل اجرایی این تولیدکننده تجهیزات الکترونیک یعنی لو یوژو (Lou Yozhou) به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به محصول بعدی گوشی‌های خانواده بلک شارک اشاره کرده است.

او در شبکه اجتماعی مذکور وعده داده که گوشی گیمینگ رو به عرضه این شرکت به معنای واقعی کلمه شکست ناپذیر است. او پیش‌تر نیز قبل از معرفی تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تایید کرده بود که شرکت بلک شارک یکی از اولین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند مجهز به این پردازنده خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که گوشی بعدی بلک شارک به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.

مانند سال پیش احتمال دارد که این شرکت دو نسخه از گوشی‌های مخصوص خود عرضه کند. آن‌طور که تجربه ثابت کرده است، کاربران احتمالاً شاهد عرضه بلک شارک ۴ و مدل پیشرفته‌تر آن یعنی بلک شارک ۴ پرو خواهند بود. البته تولیدکننده‌های چینی معمولاً به دلیل شگون بد دانستن عدد ۴، آن را در نام‌گذاری محصولاتشان در نظر نمی‌گیرند. در نتیجه باید منتظر باقی ماند و دید که آیا محصول بعدی بلک شارک با عدد ۴ شناخته خواهد شد یا ۵!

در حال حاضر ما اطلاع زیادی از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصول گیمینگ بعدی شرکت یاد شده در دست نداریم. یکی گزارش‌های روزهای اخیر فاش کرده است که نام رمز گوشی بعدی این تولیدکننده چینی «Emperor» است و گفته می‌شود که احتمالاً با طراحی بهتر و شارژ سریع ارتقایافته عرضه خواهد شد؛ همچنین در ادامه اشاره شده است که شاهد یک کارایی به‌روز شده بسیار متفاوت با نسل پیشین خواهیم بود. در نهایت با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی، انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده گزاش‌ها و شایعات نزدیک به واقعیت بسیاری منتشر شوند.

نظر شما چیست؟ آیا شرکت بلک شارک می‌تواند محصول بعدی خود را از تمام جهات ارتقا دهد و تبدیل به بهترین تولید کننده کالاهای گیمینگ شود؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید