بلک شارک لوازم جانبی جدیدی را معرفی کرد - تکفارس 
بلک شارک لوازم جانبی جدیدی را معرفی کرد - تکفارس 

بلک شارک لوازم جانبی جدیدی را معرفی کرد

مهدی ملکی
۷ دی ۱۳۹۹ - 16:30
بلک شارک لوازم جانبی جدیدی را معرفی کرد - تکفارس 

بلک شارک (Black Shark) به تازگی چندین لوازم جانبی جدید برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است. این لوازم جانبی شامل شارژر، کابل شارژ برای گوشی‌های آیفون و اندروید و دکمه‌های کناری جهت استفاده‌های گیمینگ از این دستگاه‌ها است.

شارژر ۳۰ واتی بلک شارک (دارای دو درگاه)

شارژر جدید بلک شارک حاوی تو عدد درگاه USB است؛ یک درگاه USB-C و یک درگاه USB-A که دو شاخه آن هم تا می‌شود تا جای کمتری را اشغال کند. حداکثر نیروی خروجی از این شارژر ۳۰ وات است ولی از آن‌جایی که هیچ فهرست‌بندی رسمی در این‌باره وجود ندارد، ما حداکثر نیروی خروجی هر درگاه را نمی‌دانیم. قیمت این شارژر جدید بلک شارک ۷۹ ین ( تقریباً معادل ۱۲ دلار) است.

تریگرهای گیمنیگ بلک شارک

تریگرهای گیمینگ کناری برای گوشی‌های هوشمند

بلک شارک در ادامه معرفی محصولاتش از یک جفت تریگر گیمینگ کناری برای گوشی‌های هوشمند پرده‌برداری کرده است. این تریگرها به عنوان دکمه‌های اضافی و کمکی در بالای گوشی شما متصل می‌شود و هنگام بازی کردن به کمکتان می‌آیند. هر تریگر همان‌گونه که در تصویر دیده می‌شود دارای دو دکمه است و با قیمت ۳۹ ین (تقریباً معادل ۶ دلار) به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین اگر شما خواهان خرید یک جفت از آن هستید باید مبلغ ۷۸ ین (تقریباً معادل ۱۲ دلار) را برای آن‌ها در نظر داشته باشید.

کابل بلک شارک

کابل داده USB-C بلک شارک

اگر شما به یک کابل داده از نوع USB-C نیاز دارید، شرکت بلک شارک محصول جدیدی در این زمینه معرفی کرده است که با قیمت ۵۹ ین (تقریباً معادل ۹ دلار) قابل تهیه خواهد بود. این کابل روی لایه اصلی خود از یک بافت تنیده شده بهره‌مند است و در سمت USB-C به صورت زاویه‌دار به گوشی هوشمند متصل می‌شود. سمت دیگر آن مجهز به یک USB-A است که در انواع مختلف محصولات و شارژرها یافت می‌شود.

کابل دیتا لایتنینگ و کابل دیتا شارژ سریع لایتنینگ بلک شارک

بلک شارک دو نوع کابل جدید برای گوشی‌های آیفون طراحی کرده است. اولی با قیمت ۵۹ ین (تقریباً معادل ۹ دلار) و دومی که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند با قیمت ۶۹ ین (تقریباً معادل ۱۰.۵ دلار) در دسترس قرار خواهند گرفت. هر دو در یک سوی خود دارای USB-A و در سوی دیگر دارای سری لایتنینگ زاویه‌دار هستند که برای اتصال به محصولات شرکت اپل استفاده می‌شود.

پیش‌خرید تمام این محصولات جانبی جدید شرکت بلک شارک از چند روز پیش در دسترس قرار گرفته است و تا تاریخ ۱۲ دی‌ماه سال جاری (۱ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) برای عموم مردم در دسترس باقی خواهد ماند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.