هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ را با MX 450 معرفی می‌کند - تکفارس 
هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ را با MX 450 معرفی می‌کند - تکفارس 
هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ را با MX 450 معرفی می‌کند - تکفارس 

هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ را با MX 450 معرفی می‌کند

حامد شهرزاد
۱۶ دی ۱۳۹۹ - 12:00
Huawei MateBook X Pro 2021

چند روز پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه هواوی روی دو نوت بوک رده‌بالا کار می‌کند. همچنین، گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری یک کنفرانس جدید معرفی محصولات نوت بوک توسط این شرکت منتشر شد. اکنون، آخرین خبر این است که موجودی هواوی میت بوک X پرو تمام شده است ولی با این حال، نسخه بعدی این نوت بوک ارتقاءیافته خواهد بود. این خبر فاش شده ادعا کرده است که این نسخه جدید دارای پردازنده نسل جدید (نسل یازدهم Core اینتل) و یک کارت گرافیک همچنین ولتاژ پایین یعنی MX 450 خواهد بود.

Huawei MateBook X Pro 2021

هواوی میت بوک X پرو ۲۰۲۰ را در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت (۸ آوریل ۲۰۲۰) در چین معرفی کرد. این نوت بوک از صفحه‌نمایش ۱۳٫۹ اینچی با کیفیت بالا LTPS با کیفیت پایین با وضوح ۳K استفاده می‌کند. این نوت بوک برای اولین بار از رنگ زمرد استفاده می‌کند که هواوی آن را به‌عنوان یک ارتقاء جامع در نظر گرفته است. یکی از نقاط فروش آن پشتیبانی از «همکاری چندصفحه‌ای» است. این دستگاه با پردازنده نسل جدید Core که نسل دهم پردازنده‌های اینتل است و حافظه پرسرعت ۱۶G همراه است. نسخه i7-10510U + 16 GB + 512 GB با قیمت ۹۹۹۹ یوان (۱۵۴۸ دلار) ارائه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که طراحی کلی میت بوک X پرو ۲۰۲۱ تغییری نکند و به‌روزرسانی داخلی ترکیبی قدرتمند از نسل یازدهم Core به‌علاوه M X450 باشد. نسخه‌های مختلفی از MX 450 وجود دارد، مانند نسخه حافظه GDDR5، نسخه حافظه GDDR6 و نسخه‌های دیگر. بر اساس این گزارش، میت بوک X پرو ۲۰۲۱ باید از نسخه‌ای با مصرف کم انرژی استفاده کند.

Huawei MateBook X Pro 2021

هواوی سری میت بوک ۱۳ و ۱۴ خود را نیز ارتقا‌ء می‌دهد

طبق گزارش‌های اخیر، هواوی از نوت بوک جدید خود به‌زودی رونمایی خواهد کرد. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که این شرکت دو مدل پیشرفته اصلی را در سری میت بوک ۱۳ یا ۱۴ به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که بازار تلفن‌های هوشمند هواوی در نتیجه ممنوعیت ایالات متحده با محدودیت شدید مواجه است، اما هیچ تأثیری در بازار رایانه‌های شخصی این شرکت ندارد. در چند ماه گذشته، هواوی تلاش زیادی برای بازار رایانه‌های شخصی خود کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد میت بوک آینده وجود ندارد. گزارش‌هایی مبنی بر ادامه استفاده از طراحی سری میت بوک ۱۳ و ۱۴ وجود دارد. علاوه بر این، ممکن است یک نسخه داخلی برای تنظیمات ۱۱ هسته‌ای پردازنده Core اینتل و کارت گرافیک MX 450 انویدیا وجود داشته باشد.

این شرکت همچنین در حال توسعه فروشگاه اپلیکیشن خود برای دسک تاپ است. در اواخر ماه گذشته، هواوی فروشگاه هواوی اپ را برای رایانه‌های شخصی راه‌اندازی کرد. این فروشگاه دارای پنج بخش عمده از جمله «کاوش»، «دفتر»، «طبقه‌بندی»، «مدیریت» و «تنظیمات» است. به‌علاوه، بخشه‌ای فرعی مانند «لازم برای نصب»، «محصولات جدید هفته» «انتخاب ماهانه»، «کار مناسب»، «سرگرمی ویدیویی»، «منطقه طراحی» و غیره وجود دارد.

Huawei MateBooks

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، بازار نرم‌افزارهای رسمی مایکروسافت بی‌فایده است. بیشترین نرم‌افزارها توسط کاربران باید از وب‌سایت رسمی بارگیری شوند. برای برخی از کاربران تازه‌کار، آن‌ها به‌طور تصادفی یک لینک جعلی را باز کرده و برخی از نرم‌افزارهای اضافی و غیر ضروری را نصب می‌کنند. راه‌اندازی فروشگاه هواوی اپ بارگیری نرم‌افزار را روی دسک تاپ تا حد زیادی تسهیل می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید