اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد - تکفارس 
اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد - تکفارس 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد

محمدرضا داوری
۱۴ دی ۱۳۹۹ - 15:30
ایران خودرو

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش پنج محصول ایران‌خودرو امروز (یکشنبه)‌ با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و ۱۴ هزار متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح و برابر با این تعداد نیز به عنوان نفرات ذخیره مشخص شدند. مشخصات منتخبان پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط ناظران، در سایت فروش ایران‌خودرو قرار خواهد گرفت.

پیامک اطلاع‌رسانی برای منتخبان نیز ارسال خواهد شد، اما مشتریان برای حصول اطمینان،‌ نتایج را در سایت فروش ملاحظه کنند.

برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اولیه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز،‌ نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای،‌ راناپلاس و سورن‌پلاس، محصولات عرضه شده در این طرح هستند که با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه ارائه شدند.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد - تکفارس 

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه «تارا» به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.