گوشی ZTE Axon 20 5G به صورت جهانی عرضه شد - تکفارس 
گوشی ZTE Axon 20 5G به صورت جهانی عرضه شد - تکفارس 

گوشی ZTE Axon 20 5G به صورت جهانی عرضه شد

مهرداد میرشاهی
۱ دی ۱۳۹۹ - 16:01
ZTE Axon 20 5G

شرکت ZTE حدود یک ماه پیش، نخستین گوشی هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی کرد. با این حال، این گوشی ابتدا در کشور چین در دسترس قرار گرفت و تا این لحظه خبری از انتشار آن در بازارهای جهانی نبود. حتی در آن زمان هنوز مشخص نبود که آیا این شرکت چینی برنامه‌ای برای عرضه جهانی این گوشی هوشمند دارد یا خیر. اینک اما، با در دسترس قرار گرفتن جهانی گوشی ZTE Axon 20 5G همه شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم عرضه جهانی این محصول خاتمه یافتند.

گوشی هوشمند ZTE Axon 20 5G اکنون در کشورهای اتحادیه اروپا، انگلیس، ژاپن، کره، تایلند، مالزی، فیلیپین، امارات، اوکراین، عربستان سعودی و آفریقای جنوبی نیز در دسترس قرار گرفته است. گوشی ZTE Axon 20 5G با قیمت ۴۴۹ یورو / ۴۴۹ دلار / ۴۱۹ پوند ابتدا برای کسانی ارسال می‌شود که کد دعوت از Pocketnow را در اختیار دارند. ZTE طرح ویژه‌ای برای فروش این گوشی هوشمند پیشگام نیز در نظر گرفته است؛ افرادی که جزو نخستین کسانی هستند که گوشی ZTE Axon 20 5G را خریداری می‌کنند، به صورت رایگان به ایرفون ZTE LiveBuds TWS نیز دسترسی خواهند داشت. البته برای استفاده از این پیشنهاد ویژه، باید عضو New Vision Club باشید.

گوشی ZTE Axon 20 5G به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G همراه با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. در این دستگاه شاهد صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی OLED با حسگر اثر انگشت درون نمایشگر نیز هستیم. گوشی مورد بحث از فناوری ۵G نیز پشتیبانی می‌کند و از باتری ۴۲۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی زیر نمایشگر ۳۲ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

آرایه دوربین پشتی این گوشی شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز الترا واید ۸ مگاپیکسلی همراه با سنسورهای ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو می‌شود. برای این دستگاه دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به حافظه ذخیره‌سازی بیشتر، می‌توانید از کارت حافظه microSD نیز استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.