گوگل هم در فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو است - تکفارس 
گوگل هم در فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو است - تکفارس 
گوگل هم در فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو است - تکفارس 

گوگل هم در فکر عرضه گوشی هوشمند تاشو است

خشایار جهانی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 12:00
foldable phones

به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه بیشتر گوشی‌های تاشو از طرف بسیاری از شرکت‌های بزرگ ماند سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی خواهیم بود. همچنین طبق گزارش‌هایی، گوگل نیز در فکر عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۱ است.

این خبر خیلی جای تعجب ندارد، زیرا مدتی است که می‌دانیم این شرکت درحال کار روی گوشی هوشمندی است که نمایشگری خمیده داشته و با اسم «پاسپورت» در مرحله توسعه قرار دارد، گرچه ممکن است نام این محصول به‌هنگام عرضه تغییر کند. اطلاعات بیشتری از این گوشی دردسترس نیست.

تا اینجا می‌دانیم که تقریبا تمامی برندها قرار است گوشی‌های تاشوی خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ عرضه کنند. راس یانگ (Ross Young) تحلیل‌گر حوزه نمایشگرها می‌گوید که سامسونگ در سال آینده میلادی ۳ گوشی همراه با نمایگر تاشو معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها گلکسی Z Flip لایت است.

علاوه‌بر برندهای یادشده، احتمالاً اپل هم گوشی تاشوی خود را در سال آینده عرضه می‌کند که مطمئناً گوشی گرانی خواهد بود. نکته مثبت قضیه اینجاست که اگر اپل هم به جمع عرضه‌کنندگان گوشی تاشو اضافه شود، می‌توان انتظار داشت آینده تلفن‌های همراه دست‌خوش تغییرات مهمی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید