سری گلکسی S21 تأییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
سری گلکسی S21 تأییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
سری گلکسی S21 تأییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

سری گلکسی S21 تأییدیه FCC را دریافت کرد

مجید مهرعلی
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - 14:30
سری گلکسی S21 تأییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ قرار است تا سری پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی S21 را در ماه جدید میلادی معرفی کند. پیش از این اتفاق، محصول جدید شرکت کره‌ای باید تأییدیه‌های لازم برای چندین بازار را به‌دست آورد. جدیدترین تأییدیه از FCC گرفته شده است، به‌تازگی گلکسی S21 با نام مستعار SM-G991U در فهرست FCC مشاهده شده است.

اطلاعات به‌دست آمده از تأییدیه FCC نشان می‌دهد که سری گلکسی S21 از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ معکوس ۹ واتی پشتیبانی می‌کند. این اعداد دو برابر نرخ گلکسی S20 است.

در اطلاعات منتشرشده به شارژری با نام EP-TA800 اشاره شده است، اما نمی‌توان مطمئن بود که گوشی جدید با این شارژر از راه خواهد رسید. همان‌طور که ممکن است بدانید، گلکسی S21+، S21 و نسخه الترا تأییدیه مؤسسه برزیلی آناتل (ANATEL) را کسب کرده‌اند. با توجه به اسناد این تأییدیه، سه گوشی موردبحث دربردارنده شارژر یادشده نخواهند بود.

حال، امروز گزارش جدیدی در رابطه با سری پرچم‌دار جدید سامسونگ منتشر شده است. این گزارش به این نکته اشاره می‌کند که مدل‌های متفاوت سری گلکسی S21 از مواد اولیه متفاوتی ساخته خواهند شد. بخش پشتی گلکسی S21 از پلاستیک ساخته شده است در حالی که در +S21 جنس این قسمت از شیشه خواهد بود.

در زمینه اندازه، صفحه‌نمایش گلکسی S21 برابر با ۶٫۳ و صفحه‌نمایش +S21 برابر با ۶٫۷ اینچ خواهد بود. در ضمن نمایشگر‌های این دو مدل تخت است. از سوی دیگر اندازه صفحه‌نمایش منحنی گلکسی S21 الترا ۶٫۹ اینچ خواهد بود.

افزون بر موارد بالا، دوربین عقب نسخه الترا یک مجموعه چهارتایی است که شامل دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی می‌شود.

به‌تازگی، یک گوشی معرفی نشده سامسونگ با شماره مدل SM-G991U در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ است که هفته پیش رونمایی گردید. این گوشی حافظه موقتی ۸ گیگابایتی دارد و رابط کاربری OneUI را اجرا می‌کند که بر اساس اندروید ۱۱ عمل می‌کند.

در بحث قیمت، نسخه استاندارد گلکسی S21 ارزشی برابر با ۸۴۹ دلار خواهد داشت و گلکسی +S21 و گلکسی S21 الترا به ترتیب با قیمت‌های ۱۰۴۹ و ۱۲۴۹ دلار عرضه می‌شوند.

سری پرچم‌دار جدید سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی‌ماه (January 14) معرفی و در ۱۰ بهمن (January 29) وارد بازار می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید