برخی از گوشی‌های شیائومی تحت نام جدیدی عرضه می‌شوند - تکفارس 
برخی از گوشی‌های شیائومی تحت نام جدیدی عرضه می‌شوند - تکفارس 
برخی از گوشی‌های شیائومی تحت نام جدیدی عرضه می‌شوند - تکفارس 

برخی از گوشی‌های شیائومی تحت نام جدیدی عرضه می‌شوند

مهدی ملکی
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - 17:00
گوشی redmi note 9

شیائومی در ماه مارس به معرفی سه گوشی از خانواده نوت ۹ پرداخت و با ادامه دادن همان روند، در ماه نوامبر هم یک سه‌گانه دیگر را معرفی کرد که برای بازار داخلی چین طراحی شده بود. حال به نظر می‌رسد که این شرکت چینی در حال برنامه‌ریزی است تا این سه‌گانه را تحت نامی جدید، به صورت آنلاین عرضه کند.

با توجه به فهرست‌بندی‌های گوگل‌پلی، می ۱۰i و ردمی ۹ پاور گوشی‌های جدید شیائومی، مستقل از دیگر محصولات خواهند بود و راه خودشان را در عرضه می‌پیمایند ولی شماره مدل آن‌ها با ردمی نوت ۹ پرو ۵G و ردمی نوت ۹ ۴G یکسان است. این شرکت مطمئناً نمی‌تواند ردمی نوت ۹ ۴G را تحت نام جدیدی عرضه کند زیرا هم‌اکنون این گوشی با نام حال حاضرش در بازار موجود است و فروش خوبی را هم در سراسر جهان تجربه می‌کند.

وجود پسوند «پاور» در گوشی مذکور دلیل ساده‌ای دارد؛ زیرا این اولین محصول ردمی است که با یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود و از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۱۸ واتی و شارژ مستقیم ۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد آن بخشی از شرکت شیائومی که مسئول نام‌گذاری گوشی‌ها محسوب می‌شود، کاملاً از کنترل خارج شده باشد. در حال حاضر گوشی‌های زیادی تحت نام ردمی ۹ و ردمی نوت ۹ در بازارهای مختلف وجود دارند که برخی از مشخصات آن‌ها یکسان و برخی نیز متفاوت هستند.

باید امیدوار باشیم که نام‌های جدید، تشخیص این گوشی‌ها را برای مشتریان و فروشندگان سخت‌تر نکنند زیرا در نهایت هیچ‌کس نمی‌خواهد دچار درگیری با یک مشتری عصبی بشود که به اشتباه یک محصول دیگر را خریداری کرده است.

به نظر شما این اقدام شیائومی در عرضه محصولات مشابه، می‌تواند راهکار مناسبی باشد؟ نظرتان درباره کیفیت گوشی‌های این برند چیست؟ نظرتان را پیرامون سیاست‌های این شرکت، با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید