گزارشی جدید خبر از انتشار گلکسی S21 در فوریه می‌دهد - تکفارس 
گزارشی جدید خبر از انتشار گلکسی S21 در فوریه می‌دهد - تکفارس 
گزارشی جدید خبر از انتشار گلکسی S21 در فوریه می‌دهد - تکفارس 

گزارشی جدید خبر از انتشار گلکسی S21 در فوریه می‌دهد

مجید مهرعلی
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 13:45
گزارشی جدید خبر از انتشار گلکسی S21 در فوریه می‌دهد - تکفارس 

سامسونگ قصد دارد تا در سال جدید میلادی تعداد زیادی گوشی هوشمند را عرضه کند و همانند سنت سال‌های گذشته، این شرکت سال ۲۰۲۱ را با انتشار پرچم‌دار جدید خود یعنی سری گلکسی S21 آغاز خواهد کرد. مانند دیگر گوشی‌های دسته رده‌بالا‌ها، شایعات بسیاری درباره گلکسی S21 پیش از عرضه منتشر می‌شود که در آنها خبر از خصوصیات، تاریخ انتشار و توانایی‌های محصول داده می‌شود. اگرچه انتظار می‌رود بسیاری از جزئیات منتشرشده در فضای اینترنت درست از آب درآید، گاهی اوقات اختلاف نظرهایی در رابطه با تاریخ رونمایی پیش می‌آید.

پیش‌تر گزارش شده بود سامسونگ در تاریخ ۲۵ دی‌ماه (January 14) از سری گلکسی S21 رونمایی خواهد کرد. با این حال، اندروید هدلاینز (Android Headlines) نظری خلاف این ادعا دارد و مدعی است که اطلاعات دقیقی را از یک منبع قابل‌اطمینان به‌دست آورده است. با استناد به این منبع، سری گلکسی S21 در ماه  فوریه منتشر می‌شود. از آنجایی که منتشرکننده این خبر تاریخ دقیق رونمایی را ذکر نکرده است، سرگشتگی کاربران درباره تاریخ رونمایی همچنان پا برجاست و باید تا اعلام رسمی سامسونگ صبر کنند.

سری موردبحث شامل سه عضو گلکسی S21، +S21 و S21 الترا می‌شود. بنا بر شایعات منتشرشده، گلکسی S21 و +S21 دارای صفحه‌نمایش‌هایی تخت خواهند برد و گران‌قیمت‌ترین عضو خانواده یعنی نسخه الترا از یک صفحه‌نمایش منحنی بهره می‌برد. برای گلکسی S21 الترا از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد ۲X استفاده شده است که نرخ تازه‌سازی ۱۴۴Hz را به ارمغان می‌آورد. نوار قاب در تمام وجوه در هر سه عضو سری به یک اندازه است. گلکسی S21 دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی در جلو است که در یک حفره پانچ جایی گرفته است. در نسخه الترا دوربین اصلی و دوربین سلفی به ترتیب ۱۰۸ و ۴۰ مگاپیکسل هستند و باتری دستگاه نیز ۵,۰۰۰mAh ظرفیت دارد. سری پرچم‌دار جدید سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ نیرو می‌گیرند و رابط کاربری در آنها OneUI 3.0 خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید