شایعه: گلکسی S21 الترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: گلکسی S21 الترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: گلکسی S21 الترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: گلکسی S21 الترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد

مجید مهرعلی
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - 13:15
شایعه: گلکسی S21 الترا از S Pen پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

تنها چند ماه تا عرضه پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی سری گلکسی S21 باقی مانده است و تقریباً تمام اطلاعات در مورد این دسته منتشر شده است. با این حال تاکنون مشخص نبود که سطح بالاترین عضو این سری یعنی گلکسی S21 الترا از قلم نوری S Pen پشتیبانی می‌کند یا خیر. حال آیس یونیورس (Ice Universe) که رکورد معتبری در زمینه فاش کردن اطلاعات قبل از زمان انتشار دارد، مدعی شده است که گلکسی S21 از S Pen پشتیبانی می‌کند.

با این وجود مشخص نیست که آیا سامسونگ قلم نوری یادشده را در جعبه‌های گلکسی S21 الترا قرار خواهد داد یا خیر. اما شخصی با نام کاربری @chunvn8888 بر این باور است که کاربران S21 الترا باید جداگانه S Pen را خریداری کنند و برخلاف نوت ۲۰ الترا در گلکسی S21 الترا هیچ‌گونه گیره مغناطیسی و یا حفره‌ای برای قلم نوری تعبیه نشده است. باید تا زمان انتشار محصول منتظر ماند تا درستی ادعای یادشده مشخص شود.

با استناد به گزارش‌های پیش‌تر، گلکسی S21 الترا دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد ۲X خواهد بود که نرخ تازه‌سازی در آن برابر با ۱۴۴Hz است. دوربین اصلی این دستگاه یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در جلوی آن نیز یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی جای دارد. باتری این محصول ۵,۰۰۰mAh ظرفیت دارد و تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ به این گوشی نیرو خواهد بخشید. در ضمن رابط کاربری در گلکسی S21 الترا One UI 3.0 است.

بنا بر برخی شایعات گلکسی S21 الترا ابعادی برابر با ۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متر خواهد داشت. قابلیت‌های استانداری مانند شارژ سریع بی‌سیم، شارژ معکوس بی‌سیم، سامسونگ پی (Samsung Pay)، حفره کارت حافظه microSD و پخش ویدئو +HDR10 در این دستگاه حضور خواهند داشت.

قرار است سامسونگ در ماه ژانویه سال جدید میلادی سری گلکسی S21 را رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید