باتری گلکسی S21 الترا ۵۰۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت - تکفارس 
باتری گلکسی S21 الترا ۵۰۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت - تکفارس 
باتری گلکسی S21 الترا ۵۰۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت - تکفارس 

باتری گلکسی S21 الترا ۵۰۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت

مجید مهرعلی
۲ مهر ۱۳۹۹ - 15:00
باتری گلکسی S21 الترا ۵۰۰۰mAh ظرفیت خواهد داشت - تکفارس 

سامسونگ تا به اینجای سال هردو دسته پرچم‌دار خود یعنی سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ را منتشر کرده است. حال غول کره‌ای مشغول آماده سازی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 برای سال آینده میلادی است.

اگرچه چند ماهی تا معرفی رسمی مدل‌های گلکسی S21 باقی مانده است، اما اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در حال منتشر شدن در بستر آنلاین است. به‌تازگی گلکسی S21 الترا در وب‌سایت مؤسسه TUV Rheinland با شماره مدل SM-G998 فهرست شده است.

در فهرست یادشده مشخص می‌شود که گلکسی S21 الترا دارای باتری‌ای با ظرفیت ۵۰۰۰mAh است. این اطلاعات با گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده بود همخوانی دارد. در این گزارش‌ها ادعا شده بود که سامسونگ از یک باتری با شماره مدل EB-BG998ABY استفاده خواهد کرد که دارای ظرفیت ۵۰۰۰mAh است. علاوه بر این، دستگاه از یک شارژر ۶۰W با قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

فهرست ۳C سری پرچم‌دار درراه خبر از آن دارد که گلکسی S21 با یک باتری ۳۸۸۰mAh حمایت خواهد شد و گلکسی S21 پلاس نیز دارای یک باتری ۴۶۶۰mAh است. با استناد به برخی گزارش‌ها سامسونگ این باتری‌ها را نخواهد ساخت و این کار را به عهده یک شرکت چینی می‌گذارد.

ممکن است گوشی هوشمند پرچم‌دار درراه سامسونگ از تراشه‌های ۵nm اکسینوس خود شرکت نیرو بگیرند در حالی که مدل‌های مشابه با تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۷۵ SoC به جای تراشه‌های اکسینوس نیز در دسترس خواهند بود.

انتظار می‌رود سامسونگ در گلکسی S21 الترا یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی را تعبیه کرده باشد. گفته می‌شود گوشی موردبحث در قسمت پشت دارای یک مجموعه چهارتایی دوربین است که در آن یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند. در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو دیگر با ضریب بزرگنمایی ۵X حضور خواهند داشت.

بنا بر برخی شایعات پرچم‌دار یادشده از یک دوربین زیر صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و دیگر خبری از حفره‌ای در قسمت بالای صفحه‌نمایش نخواهد بود. گفته می‌شود گلکسی S21 الترا از قلم نوری S-Pen  پشتیبانی خواهد کرد تا بتواند به‌عنوان جایگزینی برای گوشی‌های سری نوت نیز به‌حساب بیاید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید