مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد

افشین نوری
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - 12:00
مشخصات و رندرهای ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو فاش شد - تکفارس 

هواوی اوایل این هفته از ساعت هوشمند واچ فیت (Watch Fit) با یک نمایشگر بلند رونمایی کرد و حالا این شرکت قصد دارد یک ساعت دیگر به نام واچ GT2 پرو نیز معرفی کند.

هفته گذشته اولین تصاویر واچ GT2 پرو لو رفت، اما امروز مجموعه جدیدی از رندرهای مطبوعاتی این ساعت فاش شده که دید بهتری را از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

طبق این تصاویر، واچ GT2 پرو دارای حاشیه‌های کوچکتری نسبت به GT2 خواهد بود و از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی دایره‌ای OLED با رزولوشن ۴۵۴x454 پیکسل بهره خواهد برد. این ساعت همچنین دارای دو نسخه ۴۶ میلیمتری و ۴۲ میلیمتری خواهد بود.

کیس واچ GT2 پرو از استیل ضدزنگ ساخته خواهد شد و بندهای آن از جنس پلاستیک یا چرم خواهند بود. واچ GT2 پرو دارای ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و با توجه به پشتیبانی آن از بلوتوث ۵.۱، شما امکان ذخیره موزیک و پخش آن‌ روی هدفون بی‌سیم‌تان بدون نیاز به گوشی هوشمند را خواهد داشت. دلیل پایین بودن رم GT2 پرو، استفاده هواوی از سیستم‌عامل لایت خودش روی این ساعت خواهد بود که نیازی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث نخواهد داشت.

انرژی واچ GT2 پرو را یک باتری ۴۵۵ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد که در حالت عادی تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد و از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت‌های مرسوم تناسب اندام مانند پایش خواب، سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون نیز روی این ساعت وجود خواهند داشت. واچ GT2 پرو همچنین اجازه اندازه‌گیری سطح استرس را خواهد داد و دارای مودهای مختلف ورزش شامل دو، شنا، دوچرخه‌سواری، گلف، اسکی، ژیمناستیک و تنیس خواهد بود.

هواوی هنوز صحبتی درباره واچ GT2 پرو نکرده است، اما اگر تاریخ‌ موجود روی رندرهای لورفته صحت داشته باشد، می‌توان گفت که واچ GT2 پرو دقیقا دو هفته دیگر معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید