IFA 2020 | ریلمی محصولات جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 
IFA 2020 | ریلمی محصولات جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

IFA 2020 | ریلمی محصولات جدید خود را معرفی کرد

مجید مهرعلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - 11:00
IFA 2020 | ریلمی محصولات جدید خود را معرفی کرد - تکفارس 

در جریان رویداد IFA 2020، ریلمی تعدادی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. این شرکت به‌زودی تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی خود را در کنار یک محصول شنیداری جدید در دسته ایربادز‌های تماماً بی‌سیم و یک ایرفون دور گردنی با قابلیت حذف صداهای مزاحم عرضه خواهد کرد.

محصولات یادشده در طی چند ماه پیش رو وارد بازار خواهند شد. از این گذشته، این محصولات جدید تلاش ریلمی برای گسترش سبد محصولات خود در بازارهای کلیدی مثل هند است. ریلمی اسمارت تی‌وی ۵۵ (Realme Smart Tv)، بادز ایر پرو (Buds Air Pro) و بادز وایرلس P آخرین رونمایی‌های شرکت چینی هستند که دسته محصولات موجود آن را گسترش می‌دهند.

تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی ریلمی عضو بزرگ‌تر خانواده تلویزیون‌های هوشمند این شرکت است که پیش از این دارای دو عضو ۳۲ و ۴۳ اینچی بود. این دستگاه دارای رزولوشن الترا HD یا ۴K خواهد بود و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون وسعت رنگی گسترده‌تر را به ارمغان می‌آورد که برابر ۱۰۸ درصد NTSC است. دیگر خصوصیات این محصول احتمالاً شبیه به مدل‌های موجود خواهد بود. لازم به ذکر است که این دستگاه، اندروید تی‌وی ۹ پای (Android TV 9 Pie) را اجرا خواهد کرد.

حال وقت آن است که سری به تازه‌ترین محصول‌های شنیداری رده بالای این شرکت بزنیم، ریلمی بادز ایر پرو و بادز وایرلس P دو محصولی هستند که در رویداد یادشده رونمایی شده‌اند. گفته می‌شود که هر دو محصول فناوری حذف صداهای مزاحم را پشتیبانی می‌کنند. با این حال شرکت چینی هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این دو محصول را بروز نداده است. اما اگر سیاست‌های گذشته این شرکت را در نظر بگیریم، می‌توان این‌طور پنداشت که این محصولات ابتدا در بازار هدف ریلمی یعنی هند منتشر شوند و قیمتی رقابتی را پیشنهاد دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید