IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد - تکفارس 
IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد - تکفارس 

IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد

امیر عسگری
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - 14:00
IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد - تکفارس 

هواوی رسما ساعت‌های هوشمند خود به نام‌های Watch GS Pro و Watch ES را در رویداد IFA 2020 معرفی کرد. GS پرو یک پیشنهاد خوب برای ماجراجویان و Watch ES به عنوان یک یار تمرینی خوب برای فیتنس به‌شمار می‌رود.

Watch GS Pro آنر

IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد - تکفارس 

این ساعت دارای یک نمایشگر دایره‌ای ۱٫۳۹ اینچی با پنل آمولد و وضوح ۴۵۴x454 پیکسل می‌باشد. در این ساعت از استیل ضد زنگ، بدنه پلی‌کربنات و بند سیلیکونی استفاده شده است. همچنین این ساعت دارای گواهینامه ۱۴MIL-STD-810G می‌باشد که شامل مقاومت در برابر آب، ضربه و گرما است. آنر علاقه‌مندان به پیاده‌روی، اسکی و شنا را با درنظر گرفتن قابلیت‌هایی مانند وضعیت جزر و مد، هشدارهای آب و هوای بد، دنبال کردن اسکی و اسنوبرد و همچنین ناوبری مستقل از گوشی هوشمند مورد هدف قرار داده است. در مجموع بیش از ۱۰۰ حالت تمرین از جمله شنا با دنبال کردن ضربان قلب وجود دارد. ضمن اینکه دنبال کننده خواب و مانیتور اکسیژن خون نیز برای این ساعت درنظر گرفته شده است. شاید در نگاه اول این ساعت شما را به یاد ساعت‌های فیت‌بیت یا Garmin بیاندازد که البته این مسئله نکته منفی به‌شمار نمی‌رود.

GS پرو مجهز به پردازنده Kirin A1 است که در Watch GT 2 هواوی و FreeBuds 3 نیز استفاده شده است. این دستگاه برای اتصال و جفت شدن از بلوتوث ۵٫۱ بهره می‌برد و طبق ادعای آنر در صورت استفاده با حالت کم مصرف تا ۲۵ روز نیازی به شارژ ندارد و در صورت استفاده از GPS می‌تواند تا ۴۸ ساعت از شارژ مجدد بی‌نیاز باشد. آنر این ساعت را در رنگ‌های آبی، مشکی ذغالی و سفید با قیمت ۲۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد کرد و پیش‌فروش آن نیز با تخفیف ۵۰ یورویی از ۱۷ شهریور ماه آغاز می‌شود.

Watch ES آنر

IFA 2020 | آنر ساعت‌های GS Pro و ES را معرفی کرد - تکفارس 

این ساعت با صفحه نمایش آمولد مربعی ۱٫۶۴ اینچی و وضوح ۴۵۶x280 پیکسل بیشتر به ساعت‌های سنتی تناسب اندام شبیه است. ویژگی‌هایی مانند ابزارک‌های قابل تنظیم و صفحه‌های مختلف برای ساعت از دیگر امکانات آن به‌شمار می‌رود. همچنین ۱۲ دوره تناسب اندام به صورت انیمیشن و با تمرین‌های گام به گام نیز به شکل پیش‌فرض بر روی ساعت قرار دارد. این ساعت در مجموع دارای ۹۵ حالت تمرینی متفاوت است و علاوه بر آن می‌تواند بر میزان اکسیژن خون، استرس و خواب کاربر نیز نظارت کند. به لطف معماری پردازنده دوگانه Watch ES عمر باتری آن ۱۰ روز است و شارژر سریع آن نیز می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند.

به طور خلاصه شناسایی خودکار فعالیت‌ها، نمایش اعلان‌های گوشی بر روی یک صفحه بزرگ و با نور مناسب و کنترل پخش موزیک از نکات مثبت ساعت به‌شمار می‌رود و مستقل نبودن اتصال GPS را می‌توان به عنوان نکته منفی آن در نظر گرفت. این ساعت نیز در رنگ‌های مشکی، صورتی و سفید با قیمت ۱۰۰ یورو عرضه خواهد شد. پیش‌فروش آن نیز از ۱۷ شهریور در اروپا آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند یکی از دو گزینه تخفیف ۲۰ یورویی یا هدفون بلوتوثی اسپرت آنر را به صورت رایگان دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید