IFA 2020 | آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 
IFA 2020 | آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

IFA 2020 | آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد

امیر عسگری
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - 22:30
IFA 2020 | آنر از محصولات جدید خود رونمایی کرد - تکفارس 

آنر در رویداد IFA 2020 از ۲ تبلت اندرویدی و ۳ لپ‌تاپ مجهز به رایزن ۴۰۰۰ برای مخاطبان جهانی رونمایی کرد. یکی از لپ‌تاپ‌ها با پردازنده رایزن جایگزین نسخه قبلی با پردازنده اینتل شده که اوایل امسال معرفی شد. آنر پردازنده ۲ لپ‌تاپ دیگر را نیز از سری رایزن ۳۰۰۰ به رایزن ۴۰۰۰ ارتقا داده است.

مجیک‌بوک پرو آنر (Honor MagicBook Pro)

این دستگاه جایگزینی برای مجیک‌بوک پرو با پردازنده اینتل به‌شمار می‌رود که خرداد امسال معرفی شد. آنر در این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen 5 4600H APU به‌جای پردازنده نسل دهم اینتل استفاده کرده است. این پردازنده دارای ۶ هسته با فرکانس پایه ۳ گیگاهرتز و فرکانس تقویت شده ۴ گیگاهرتز می‌باشد و پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای آن نیز دارای فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز است.

آنر در این لپ‌تاپ نیز ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با کانال دوگانه و ۵۱۲ گیگابایت NVMe SSD استفاده کرده است. در این دستگاه خبری از پردازنده گرافیکی خارجی نیست و رایزن از گرافیک مخصوص خود با نام وگا (Vega) استفاده کرده است. با این حال استفاده از فن‌ و سیستم خنک‌ کننده لوله‌ای دوگانه باعث شده تا با وجود ۴۵W TDP APU همچنان لپ‌تاپ خنک باقی بماند. وزن این لپ‌تاپ آلومینیومی ۱٫۷ کیلوگرم است که برای یک لپ‌تاپ ۱۶٫۱ اینچی بسیار سبک به نظر می‌رسد. همچنین حاشیه‌های نمایشگر نیز بسیار کم بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد است. وضوح پنل ۱۹۲۰x1080 پیکسل می‌باشد و علاوه بر نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB را نیز دارد. ظرفیت باتری مانند نسخه قبلی ۵۶Wh است و تقریبا توانایی پخش ۱۱ ساعت ویدیو را دارد. آداپتور ۶۵ وات ۱۶۰ گرمی تایپ‌سی آن نیز می‌تواند در نیم ساعت ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. از دیگر مشخصات لپ‌تاپ می‌توان به پورت HDMI 2.0، یواس‌بی-C، یواس‌بی-A، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، سنسور تشخیص اثر انگشت و وب‌کم با قابلیت پوشاندن آن اشاره کرد. مجیک‌بوک پرو آنر از ۱۷ شهریور در آلمان و از ۱۸ شهریور در بریتانیا و فرانسه با قیمت پایه ۹۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ آنر

هر ۲ لپ‌تاپ مجهز به پردازنده ۶ هسته‌ای Ryzen 5 4500U با فرکانس پایه ۲٫۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ۶ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز هستند. در هر دو مدل می‌توانید بین ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت NVMe SSD انتخاب کنید. این ۲ مدل جایگزین مدل‌های رایزن ۳۰۰۰ سال گذشته شده‌اند. مجیک‌بوک ۱۵ دارای نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷ درصد و برادر کوچک‌تر آن دارای نمایشگر ۱۴ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۴ درصد می‌باشد. پنل نمایشگر هر ۲ دستگاه دارای وضوح ۱۰۸۰p می‌باشد. جنس بدنه هر ۲ دستگاه از آلومینیوم است و نسخه بزرگتر دارای وزن ۱٫۵۳ کیلوگرم و نسخه کوچک‌تر ۱٫۳۸ کیلوگرم می‌باشد. وضعیت باتری‌ها مانند نسل گذشته عجیب و غریب است و آنر برای مدل ۱۴ اینچی از باتری بزرگ ۵۶Wh و برای مدل ۱۵٫۶ اینچی از باتری ۴۲Wh استفاده کرده است. برای شارژ کردن این دستگاه‌ها از آداپتور ۶۵ وات یواس‌بی تایپ‌سی استفاده می‌شود و ۵۰ درصد ظرفیت باتری در نیم ساعت شارژ می‌شود. این لپ‌تاپ‌ها همچنین دارای درگاه یواس‌بی-A، درگاه HDMI و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون می‌باشند.

مجیک‌بوک ۱۴ جدید با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۷۵۰ یورو از ۳۱ شهریور در بریتانیا، فرانسه و آلمان به فروش می‌رسد. آنر همچنین همراه این لپ‌تاپ از بین موس، آنر روتر ۳، هدفون بلوتوثی و کوله مخصوص یکی را به عنوان هدیه به مشتریان اهدا می‌کند. مجیک‌بوک ۱۵ جدید نیز با مشخصات مشابه از اوایل مهر ماه با قیمت ۷۰۰ یورو به بازار عرضه می‌شود. مجیک‌بوک ۱۴ قدیمی یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های پرفروش بوده است.

آنر پد ۶ (Honor Pad 6)

این تبلت دارای نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰x1200 پیکسل و نسبت ۱۶:۱۰ می‌باشد. بدنه دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و دارای ۷٫۵۵ میلیمتر ضخامت و ۴۶۰ گرم وزن می‌باشد. بلندگوهای دوگانه تبلت توسط Histen 6.1 هواوی پشتیبانی می‌شوند. از دیگر مشخصات تبلت نیز می‌توان به پردازنده Kirin 710 A، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد. ضمن اینکه نسخه دیگر تبلت با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم نیز در دسترس است. آنر پد ۶ مجهز به اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 3.1 است. آنر این دستگاه را در دو نسخه وای‌فای و LTE به فروش خواهد رساند.

آنر پد X6

این تبلت با وجود بدنه آلومینیومی نسخه مقرون به‌ صرفه‌تری است و دارای نمایشگر ۹٫۷ اینچی با وضوح ۱۲۸۰x800 پیکسل می‌باشد. پردازنده دستگاه از نوع Kirin 710A به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. علاوه بر این دوربین سلفی ۲ مگاپیکسل، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل و بلندگوهای دوگانه از دیگر قابلیت‌های این تبلت می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.