IFA 2020 | ریلمی از برنامه‌های بلندپروازانه خود برای سال آینده رونمایی کرد - تکفارس 
IFA 2020 | ریلمی از برنامه‌های بلندپروازانه خود برای سال آینده رونمایی کرد - تکفارس 

IFA 2020 | ریلمی از برنامه‌های بلندپروازانه خود برای سال آینده رونمایی کرد

مهرداد میرشاهی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - 10:27
IFA 2020 | ریلمی از برنامه‌های بلندپروازانه خود برای سال آینده رونمایی کرد - تکفارس 

شرکت ریلمی روز گذشته نخستین کنفرانس خبری رویداد IFA 2020 را برگزار کرد و در جریان آن، از اهداف بلندپروازانه و محصولات آینده خود صحبت کرد. Madhav Sheth برای نخستین بار به عنوان مدیرعامل شعبه اروپای ریلمی حضور یافت و اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا پایان سال آینده جزوی از ۵ تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند باشد. قاره کهن، اینک پس از هند به عنوان دومین بازار مهم ریلمی شناخته می‌شود و فهرست محصولات ریلمی در حوزه گوشی های هوشمند و AIoT گسترش خواهد یافت.

در خصوص دستگاه‌های AIoT، تیزرهای متعددی از محصولات آینده این شرکت منتشر شد که قرار است به بازار اروپا عرضه شوند و شامل ریلمی اسمارت TV 55 اینچی، ریلمی اسمارت بالب و اسمارت کم ۳۶۰ درجه‌ای می‌شود.

علاوه بر این، ریلمی عرضه دو ایرباد جدید با نام‌های ریلمی بادز ایر پرو و بادز وایرلس پرو و همچنین ساعت هوشمند (دایره‌ای شکل) جدیدی تحت عنوان ریلمی واچ S پرو را نیز در برنامه دارد.

در کنفرانس خبری روز گذشته این شرکت، عرضه سری گوشی های هوشمند ریلمی ۷ در بازار اروپا نیز رسماً تائید شد. ریلمی V5، سری X7، بادز ایر پرو و واچ S پرو در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهند شد. همچنین در این کنفرانس شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی عرضه جهانی سری نارزو ۲۰ نیز بودیم.

این محصولات همه بخشی از استراتژی محصول ۱+۴+N ریلمی هستند که به موجب آن، گوشی های هوشمند این شرکت به عنوان هسته اصلی دستگاه‌های ریلمی محسوب می‌شوند که می‌توان با استفاده از اپلیکیشن ریلمی لینک (Realme Link) همه محصولات AIoT ریلمی را کنترل و مدیریت کرد. ریلمی قصد عرضه بیش از ۵۰ محصول AIoT در سال ۲۰۲۰ و بیش از ۱۰۰ محصول نیز در سال ۲۰۲۱ را دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید