تصاویر CAD اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ را فاش می‌کند - تکفارس 
تصاویر CAD اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ را فاش می‌کند - تکفارس 
تصاویر CAD اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ را فاش می‌کند - تکفارس 

تصاویر CAD اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ را فاش می‌کند

فاطمه آهنگریان
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 17:00
تصاویر CAD اطلاعات جدیدی از طراحی آیفون ۱۲ را فاش می‌کند - تکفارس 

ما بیش از شش ماه است که درباره آیفون ۱۲ آینده اپل می‌شنویم، و حتی پس از آن شایعات متوقف نشده‌اند؛ زیرا چیزهای زیادی در مورد این گوشی‌ هوشمند هنوز ناشناخته است. اما امروز در مورد آیفون ۱۲ مورد انتظار اطلاعاتی گردآوری شده است.

تصاویر جدید CAD (طراحی رایانه) که آیفون ۱۲ را به تصویر می‌کشد در توییتر (از طریق WinFuture) ظاهر شده است. تصاویر جدید CAD اطلاعات جدیدی راجع به آیفون آینده آشکار نمی‌کند، اما این تصاویر درباره برخی از شکل‌های اولیه دستگاه ایده‌ای به ما می‌دهند.

جالب است که آن ناچ که در تصاویر CAD می‌بینیم شبیه آیفون‌های نسل قبلی است، چیزی که مطابق با شایعات قبلی نیست که حاکی از یک درجه کوچکتر در آیفون ۱۲ است. با این حال، شایان ذکر است که تصاویر CAD لزوماً اندازه مناسبی را نشان نمی‌دهند، زیرا تمرکز بیشتر به تصویر کشیدن شکل کلی تلفن هوشمند است. بنابراین، این تصاویر به وضوح امکان وجود ناچ کوچکتر در آیفون ۱۲ را رد نمی‌کنند.

در افشاگری‌های قبلی نشان داده شده بود که آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس دارای لبه‌های استیل ضد زنگ و همچنین گوشه‌های تیز مانند آیپد پرو خواهند بود. همچنین دستگاه‌ها دارای نمایشگر مسطحی مانند آیفون ۵ در قسمت جلویی هستند. علاوه بر طراحی جدید، دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت است. همچنین اپل برای قابلیت‌های پیشرفته‌تر  واقعیت افزوده (AR) و اتصال هوشمند آیپد دارای سنسور LIDAR سه بعدی است که به دستگاه اجازه می‌دهد به لوازم جانبی جدید متصل شود. طبق شایعات، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۲ پرو دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، بهبود حالت شب، بهبود HDR، حالت ماکرو و قابلیت‌های بزرگنمایی هستند.

براساس گزارش وال استریت ژورنال، اپل در مهرماه (اکتبر) آیفون جدید خود را رونمایی می‌کند. اعتقاد بر این است که اپل در این تاریخ این گوشی‌ها را عرضه خواهد کرد مگر اینکه اوضاع فعلی بدتر شود. با فرض اینکه اوضاع فقط در روزهای آینده بهبود خواهد یافت، به احتمال زیاد در مهرماه (ماه اکتبر) قصد داریم آیفون‌های جدیدی را از اپل ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید