جایگزینی باتری بزرگتر برای گلکسی نوت ۲۰ با وجود نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی - تکفارس 
جایگزینی باتری بزرگتر برای گلکسی نوت ۲۰ با وجود نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی - تکفارس 
جایگزینی باتری بزرگتر برای گلکسی نوت ۲۰ با وجود نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی - تکفارس 

جایگزینی باتری بزرگتر برای گلکسی نوت ۲۰ با وجود نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی

فاطمه آهنگریان
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - 17:15
جایگزینی باتری بزرگتر برای گلکسی نوت ۲۰ با وجود نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی - تکفارس 

در حالی که تصور می‌کردیم اطلاعات کاملی از ظرفیت‌های باتری گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس در اختیار داریم، اکنون شایعاتی از کمیسیون ارتباطات فدرال منتشر شده است. به طور خلاصه، به جای استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نوت ۲۰ ممکن است با یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. در ماه می، شایعاتی درباره باتری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با شماره مدل EB-BN980ABY و با داشتن ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، برخلاف باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت ۱۰ به بیرون درز کرده بود.

تغییر باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌توانست در سال‌های قبل رخداد خوشایندی باشد، اما در سال ۲۰۲۰، سال اتصال به شبکه اینترنت ۵G و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، هر میلی‌آمپرساعت می‌تواند تاثیرگذار باشد.

عمر باتری گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

همین شماره مدل EB-BN980ABY اکنون در پایگاه صدور مجوز چینی با ظرفیت ۴۱۷۰ میلی‌آمپر ساعت رتبه‌بندی شده است، آن همان باتری است که در گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت وجود دارد.

این امر باعث می‌شود تا سامسونگ از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و اتصال شبکه ۵G خود پشتیبان‌گیری کند و در نتیجه نیازی به تولید باتری جدید برای نوت ۲۰ نباشد. گفته می‌شود که گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس با پنل‌های صفحه LTPO نسل بعدی سامسونگ وارد بازار خواهند شد. طبق شایعات، نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​وجود خواهد داشت.

این پردازنده نهایی ارتقا یافته می‌تواند به معنای آن باشد که شما قادر خواهید بود از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عمر باتری مشابه‌ای نسبت به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که اکنون در سامسونگ اس ۲۰ اوترا است، دریافت کنید. با جدیدترین اطلاعات فاش شده، مشخصات باتری و نمایشگر باتری گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس به شرح زیر خواهد بود:

  • مشخصات نمایشگر گوشی گلکسی نوت ۲۰: نمایشگر ۶.۴۲ اینچی، با رزولوشن ۲۳۴۵ در ۱۰۸۴ و ۴۰۴ PPI، نرخ ابعاد ۱۹.۵:۵، نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی LTPO یا LTPS 60 هرتزی
  • ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰: ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  •  مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس: نمایشگر ۶.۸۷ اینچی، با رزولوشن ۳۰۹۶ در ۱۴۴۴ و ۴۹۷ PPI، نرخ ابعاد ۱۹.۳:۹، نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی LTPO
  • ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ پلاس: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید