احتمال وجود وان‌پلاس Z قوت گرفت - تکفارس 
احتمال وجود وان‌پلاس Z قوت گرفت - تکفارس 
احتمال وجود وان‌پلاس Z قوت گرفت - تکفارس 

احتمال وجود وان‌پلاس Z قوت گرفت

مجید مهرعلی
۷ خرداد ۱۳۹۹ - 22:30
احتمال وجود وان‌پلاس Z قوت گرفت - تکفارس 

اخیرا وان‌پلاس از سوی هواداران خود به‌سختی مورد انتقاد قرار گرفته است. دلیل این انتقادها راهبردهای جدید این شرکت برای رفتن به‌سوی ساخت گوشی‌های سطح بالا و گران قیمت است تا بتواند با سامسونگ و اپل که پیشتازان بازار گوشی‌های هوشمند هستند رقابت کند.

در کنار این راهبرد وان‌پلاس گوشی‌های ارزان قیمت هم منتشر خواهد کرد که این امر توسط برندهای محبوبی مانند سامسونگ و اپل نیز دنبال می‌شود.

در یک مصاحبه با مجله فست کامپنی (Fast Company)، مدیر ارشد وان‌پلاس پیت لاو (Pete Lau) این‌طور بیان می‌کند که:

ما دنبال این هستیم که محصولات مقرون به صرفه بیشتری تولید کنیم.

این گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه وان‌پلاس استاندارهای قبل از مدیر ارشد حال حاضر را دنبال خواهند کرد. هدف نهایی شرکت رسیدن به تعداد بیشتر مشتری است و در دسترس قرار دادن گوشی‌های ارزان قیمت در بازار، وان‌پلاس را در رسیدن به هدف خود یاری خواهد نمود.

مدیر ارشد وان‌پلاس به‌طور مشخص به مدل خاصی اشاره نکرده اما به‌ نظر می‌رسد که او از وان‌پاس Z سخن گفته است این مدل در واقع نسخه احیا شده وان‌پلاس است که در سال ۲۰۱۵ منتشر گردید. شواهد حاکی از آن است که وان‌پلاس به انتشار گوشی‌های هوشمند بیشتری شبیه به وان‌پلاس Z در آینده علاقه‌مند است. انتظار می‌رود مدل یادشده قیمتی حدود ۴۰۰ دلار داشته باشد.

گوشی‌های ارزان قیمت وان‌پلاس بر خلاف تصور برخی متخصصان منحصر به بازار هند نخواهد شد در واقع شرکت وان‌پلاس قصد دارد که این گوشی‌های هوشمند را در آمریکای شمالی و اروپا نیز عرضه کند.

وان‌پلاس هنوز این محصولات ارزان قیمت را معرفی ننموده است اما از راهبرد این شرکت این‌طور برمی‌آید که معرفی و انتشار آنها برای هند به‌زودی اعلام شود. وان‌پلاس امیدوار است در اواخر امسال بتواند گوشی‌های ارزان قیمت خود را در آمریکای شمالی و اروپا نیز عرضه کند.

از شایعات اینگونه برمی‌آید که وان‌پلاس Z دارای یک نمایشگر امولد (AMOLED) ۶.۴ اینچی، حسگر اثر انگشت و یک ورودی Type-C در قسمت پایین قاب گوشی است.  همچنین این‌طور به نظر می‌رسد که در قسمت کناری قاب یک اسلایدر هشدار (Alert Slider) تعبیه شده است و خبری هم از ورودی هدفون جک نخواهد بود. نمایشگر گوشی تخت خواهد بود و سوراخ پانچ در مرکز طراحی شده است.

وان‌پلاس به دنبال آن است که گوشی‌ هوشمند ارزان خود را در ماه جولای وارد بازار کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید