پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 
پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 
پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 

پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت

فاطمه آهنگریان
۶ خرداد ۱۳۹۹ - 17:30
پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 

شرکت ریلمی قرار است برای اولین بار گوشی بالارده خود را پیش از آن‌ که در هند عرضه کند، به اروپا بیاورد. گوشی هوشمند ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم ابتدا در اسپانیا و انگلستان به بازار عرضه می‌شود، مانند محصولات جدید این شرکت از جمله ریلمی واچ و ریلمی بند که اینچنین بودند.

همانطور که از نام این محصول پیداست، ویژگی اصلی ایکس ۳ سوپرزوم، لنز زوم پریسکوپ است، ویژگی‌ای که تاکنون فقط در دستگاه‌های پرچم‌داران گران‌قیمتی مانند اوپو فایند ایکس ۲ پرو یا سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا ارائه شده بود. این لنز با یک سنسور ۸ مگاپیکسلی همراه شده و بزرگنمایی ۵ برابر در دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اولیه را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه‌ای است که مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو نیز است.

پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 

گوشی ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۰۸۰p با سرعت تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این تلفن از پنل LCD استفاده می‌کند نه OLED، که شاید کمی بزرگ‌تر از معمول در لبه پایین به نظر برسد. همین امر به این دلیل خواهد بود که سنسور اثر انگشت این گوشی به جای نمایشگر در سمت دکمه پاور تعبیه شده است.

پردازنده به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است، که آخرین تراشه سطح پرچمداران شرکت کوالکام خواهد بود. یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود دارد که شارژر ۳۰ واتی از نوع USB-C خواهد بود. بلندگوها و هاپتیک‌ها بسیار خوب هستند و ریلمی اکنون ادعا کرده است که سه لایه ضد آب در بدنه این گوشی قرار دارد، هرچند هیچ رتبه رسمی IP وجود ندارد.

پرچم‌دار جدید ریلمی لنز پریسکوپی خواهد داشت - تکفارس 

به طور کلی، گوشی ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم به نظر می‌رسد ترکیبی غیرمعمول از مشخصات مفیدی است البته نه طراحی آن مانند سطح پرچم‌داران نیست. اگر به اتصال به شبکه ۵G اهمیت می‌دهید، به دنبال گوشی دیگری باشید. اما اسنپدراگون ۸۵۵ هنوز یک تراشه محکم است، ۱۲۰ هرتز سرعت می‌تواند نکته خوبی برای یک ال‌سی‌دی باشد. این گوشی ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به لنز تله‌فوتو پریسکوپی است که ورود جالبی به بازار اروپا محسوب می‌شود.

در اروپا ریلمی ایکس ۳ سوپرزوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۹۹ یورو (۵۵۰ دلار) و ۴۶۹ پوند (۵۷۵ دلار) نیز در انگلستان به فروش خواهد رسید. رنگ‌بندی سفید و آبی اکنون برای این گوشی هوشمند در دسترس هستند. پیش‌فروش این گوشی نیز از امروز در وب‌سایت شرکت ریلمی و کانال‌های خرده‌فروشی مختلف آغاز می‌شود، و فروش این محصول نیز در ۱۵ خرداد (تاریخ ۴ ژوئن) آغاز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید