وزیر ارتباطات: پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL در دست اجرا است - تکفارس 
وزیر ارتباطات: پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL در دست اجرا است - تکفارس 
وزیر ارتباطات: پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL در دست اجرا است - تکفارس 

وزیر ارتباطات: پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL در دست اجرا است

محمدرضا داوری
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - 17:29
وزیر ارتباطات: پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL در دست اجرا است - تکفارس 

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر معین استان مازنداران، در ارنباط ویدئو کنفرانسی اعلام کرد که دولت هم‌زمان با جنگ ویروس کرونا با تحریم‌های ظالمانه نیز در حال جنگ است، با این حال در کشور برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم کمبودی نداریم، در حالی که در کشورهای مختلف شاهد کمبود اقلام ضروری مردم در این روزها بوده‌ایم.

به گزارش روز دوشنبه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمد جواد آذری جهرمی» به عنوان وزیر معین ستاد مقابله با کرونای استان مازندران، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا این استان، در جریان اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در این استان قرار گرفت.

محمد جواد آذری جهرمی، با تاکید به اینکه دولت در این حوزه کار بسیار سختی برای مراقبت از سلامتی مردم دارد، گفت:

با این حال در کشور برای تامین نیازمندی‌های ضروری مردم کمبودی نداریم؛ در حالی که در کشورهای مختلف شاهد کمبود اقلام ضروری مردم در این روزها بودیم.

وزیر معین ستاد مقابله با کرونا در استان مازندران، با اشاره به اینکه در روزهای نخست شناسایی این ویروس در اقلامی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده مشکلاتی وجود داشت، اظهار داشت:

با همدلی و حرکت جهادی کمبودهای اولیه برای کالاها و مواد حفاظتی برطرف شده و هم اکنون در بیمارستان های استان مازندران تا ۳ روز تجهیزات تامین شده و در برخی استان ها تا یک هفته ذخیره شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به وحدت کلمه‌ای که در کشور ایجاد شده است، می‌گوید که امید است این وحدت کلمه از گزند تفرقه و اختلافات بی مورد مصون بماند و ادامه داشته باشد. و تدبیر تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا را توسط مقام معظم رهبری تدبیر مناسبی عنوان کرد که تمام دستگاه‌ها را در زیر یک چتر واحد برای مبارزه با این ویروس جمع کرده است.

وزیر معین ستاد مقابله با کرونا در استان مازندران، با اشاره به روند مناسب درمان و پیشگیری از بیماری کرونا در استان مازندران، بیان نمود:

در استان مازندران همین طور که به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت جدی پرداخته شده است باید از افراد بیمار چه در نقاهتگاه ها و چه در منازل مراقبت شود.

محمد جواد آذری جهرمی، پرداختن به بحث نقاهتگاه‌ها را یکی از موارد مهم در کنترل بیماری عنوان کرد و باید تلاش شود بیماران به مدت ۲ هفته در نقاهتگاه‌ها یا خانه بمانند و در سطح جامعه تردد نداشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به این موضوع که فشار بالایی که در این ایام به شبکه ارتباطی کشور وارد می شود، افزود:

هم اکنون پروژه ارتقای اینترنت خانگی به VDSL را با تامین اعتبار در دست اجرا داریم.

آذری جهرمی در پایان سخنان خود از استاندار مازندران خواست که مسائل و مشکلات استان در این باره را برای طرح و پیگیری در دولت منعکس کند.

همچنین در این ارتباط ویدیو کنفرانسی، احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی ارائه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید