وزیر ارتباطات از بخش‌های فنی و پشتیبانی ایرانسل بازدید کرد - تکفارس 
وزیر ارتباطات از بخش‌های فنی و پشتیبانی ایرانسل بازدید کرد - تکفارس 

وزیر ارتباطات از بخش‌های فنی و پشتیبانی ایرانسل بازدید کرد

محمدرضا داوری
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - 16:01
وزیر ارتباطات از بخش‌های فنی و پشتیبانی ایرانسل بازدید کرد - تکفارس 

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بازدید از اپراتور دوم تلفن همراه ایران، بار دیگر بر لزوم استفاده بهینه از باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز تاکید کرد.

آذری جهرمی، ظهر روز دوشنبه ۱۸ فروردین، از بخش‌های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل بازدید نمود و در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش‌های اپراتور دوم برای حفظ پایداری شبکه قرار گرفت.

در این بازدید، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز وزیر ارتباطات را همراهی می‌کردند، آذری جهرمی در واکنش به مشکلات مطرح شده دربارۀ موانع فرکانسی توسعۀ شبکه و عدم امکان پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشترکان برای گسترش پوشش، به تلاش‌های در دست اقدام در خصوص آزادسازی باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز اشاره کرد و این امر را لازمه‌ی توسعه شبکه‌ی اپراتورهای موبایل دانست.

همچنین عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با ارائه‌ گزارشی از روند آمادگی ایرانسل در زمینه نسل پنجم اینترنت همراه، با اشاره به آزمایش شبکه کامل ۵G برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود، این خدمات هرچه سریع‌تر به صورت تجاری به مشترکان ایرانسل ارائه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.