تصاویر جدید و مشخصات گلکسی تب S6 لایت لو رفت - تکفارس 
تصاویر جدید و مشخصات گلکسی تب S6 لایت لو رفت - تکفارس 
تصاویر جدید و مشخصات گلکسی تب S6 لایت لو رفت - تکفارس 

تصاویر جدید و مشخصات گلکسی تب S6 لایت لو رفت

افشین نوری
۹ فروردین ۱۳۹۹ - 10:32
تصاویر جدید و مشخصات گلکسی تب S6 لایت لو رفت - تکفارس 

سامسونگ در حال کار روی یک تبلت میان‌رده جدید است. گلکسی تب S6 لایت پیشاپیش تائیدیه NCC تایوان و Bluetooth SIG را دریافت کرده است و ماه گذشته نیز رندرهای مطبوعاتی آن لو رفت. اما حالا امروز علاوه بر تصاویر جدید، همه مشخصات آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

گلکسی تب S6 لایت ظاهرا مجهز به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰x۱۲۰۰ پیکسل و پیشتیبانی از قلم S Pen، و چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ خواهد بود. این چیپست در حال حاضر کار پردازش تعدادی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را بر عهده دارد، بنابراین استفاده از آن جای تعجبی نخواهد داشت. در کنار این پردازنده از ۴ گیگابایت رم و ۴۶ گیگابایت حافظه‌ی قابل افزایش با کارت microSD استفاده شده است. در برخی از بازارها یک مدل ۱۲۸ گیگابایتی هم قابل دسترس خواهد بود.

گلکسی تب S6 لایت یک نسخه LTE با GPS و یک نسخه فقط وای‌فای با اتصال NFC و بلوتوث خواهد داشت. در پشت دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی (بدون فلاش LED در جلو یا عقب) وجود دارد.

ظرفیت باتری S6 لایت ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. این دستگاه، ۴۶۷ گرم وزن دارد و قاب پشت و فریم آن از جنس آلومینیوم است. قلم S Pen آن نیز احتمالا در داخل جعبه عرضه خواهد شد. در رابطه با قیمت هم انتظار می‌رود که قیمت خرده‌فروشی گلکسی تب S6 لایت برای نسخه فقط وای‌فای، بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار باشد. این تبلت سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را روی خود اجرا خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید