جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد - تکفارس 
جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد - تکفارس 

جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد

مهرداد میرشاهی
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - 08:25
جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو فاش شد - تکفارس 

شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه (۱۲ مارس) به صورت آنلاین از سری گوشی‌های موردانتظار ردمی نوت ۹ رونمایی کند. انتظار می‌رود این شرکت چینی در این مراسم سه گوشی هوشمند ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ پرو مکس را معرفی کند.

اینک اما، به لطف اطلاعاتی که از سوی Ishan Agarwal فاش شده است، به جزئیات بیشتری از ردمی نوت ۹ پرو دست یافته‌ایم. بر اساس گفته‌های این شخص، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی و FHD+ LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد که صفحه نمایش آن توسط گوریلا گلس ۵ پشتیبانی می‌شود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۷۲۰G قدرت می‌گیرد و در قالب دو نسخه با حافظه رم ۴ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین حافظه رم ۶ گیگابایتی همراه با ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی عرضه خواهد شد.

در خصوص دوربین نیز پیش‌بینی می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار لنز ۸ مگاپیکسلی الترا-واید و لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج در قسمتی پشتی خود بهره ببرد. حال آنکه دوربین سلفی این تلفن همراه حاوی لنزی ۱۶ مگاپیکسلی است که به صورت حفره‌دار روی صفحه نمایش جای گرفته است.

از سوی دیگر، اطلاعات اخیر نشان از آن دارد که ردمی نوت ۹ پرو به یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر بر ساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۱۸W نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند در قالب سه رنگ در دسترس قرار خواهد گرفت: آبی آورورا، سفید یخچالی و مشکی ستاره‌ای. اگر جزو طرفداران حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر هستید، ردمی نوت ۹ پرو شما را ناامید خواهد کرد چراکه شیائومی تصمیم گرفته است تا حسگر اثر انگشت این گوشی را در قسمت کناری آن جای دهد.

لازم به ذکر است که در تاریخ پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه (۱۲ مارس ۲۰۲۰ میلادی) به صورت رسمی از سری گوشی‌های ردمی نوت ۹ رونمایی خواهد شد بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رسمی در خصوص این سری، تا آن روز منتظر بمانید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید