هوآوی P40 Pro دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود - تکفارس 
هوآوی P40 Pro دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود - تکفارس 
هوآوی P40 Pro دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود - تکفارس 

هوآوی P40 Pro دارای زوم اپتیکال ۱۰ برابری خواهد بود

بهنام خدابخشی
۱ دی ۱۳۹۸ - 09:29
هوآوی P40 Pro دارای زوم اپتیکال 10 برابری خواهد بود

بر اساس گزارش‌ها و شایعات منتشر شده در روز جمعه، هوآوی در حال حاضر سعی دارد خط تولید پرچمدار بعدی خود را بروزرسانی نماید و قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری را به پرچمدار خود اضافه نماید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی MacRumors، مینگ چی کو، تحلیلگر برتر دنیای گوشی‌های هوشمند در یادداشت‌های تحقیقاتی خود گفته است که دوربین اصلی P40 Pro هوآوی دارای یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود. کو پیش‌بینی کرده است که زوم اپتیکال ۱۰ برابری در سال ۲۰۲۰ میلادی بر روی بسیاری از پرچمداران کمپانی‌های مطرح دنیا مشاهده خواهد شد.

مدل قبلی این گوشی هوشمند یعنی هوآوی P30 Pro با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابری، ۱۰ برابری هیبریدی و ۵۰ برابری دیجیتال معرفی شده است. در اوایل هفته‌ی جاری مشخص شد که هوآوی P40 و P40 Pro در طی رویدادی در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی در شهر پاریس رونمایی خواهد شد. ریچارد یو، مدیرعامل بخش مصرف کنندگان هوآوی یک سری جزئیات را به مطبوعات فرانسوی ارائه نمود و گفت این پرچمدار هوآوی قرار است بدون پشتیبانی گوگل عرضه گردد. این مسئله در حالی اتفاق افتاد که هوآوی در لیست سیاه دولت آمریکا قرار گرفت.

هوآوی هم‌اکنون نیز قادر به استفاده از سیستم‌عامل اوپن سورس اندروید می‌باشد اما مجوز استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل نظیر Google Maps، Uber و Google Podcasts را ندارد. هوآوی در ماه می سال جاری میلادی در لیست سیاه قرار گرفت و به فهرست موجودیت‌های ایالات متحده اضافه شد. علاوه بر اینکه نام کمپانی هوآوی به این فهرست اضافه شد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در عین حال دستورالعملی را امضا کرد که از پایه ممنوعیت این شرکت را با توجه به نگرانی‌های مربوط به بخش امنیت ملی مبنی بر اینکه هوآوی روابط نزدیکی با دولت چین دارد، اعلام نمود اما هوآوی بارها و بارها این اتهام را رد کرد.

از طرفی دیگر هوآوی در خصوص درخواست اظهارنظر پاسخی ارائه نداد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید