احتمالاً سری گلکسی اس ۱۱ در پنج مدل گوناگون عرضه خواهند شد - تکفارس 
احتمالاً سری گلکسی اس ۱۱ در پنج مدل گوناگون عرضه خواهند شد - تکفارس 
احتمالاً سری گلکسی اس ۱۱ در پنج مدل گوناگون عرضه خواهند شد - تکفارس 

احتمالاً سری گلکسی اس ۱۱ در پنج مدل گوناگون عرضه خواهند شد

مسلم رفیعی
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 10:15
احتمالاً سری گلکسی اس ۱۱ در پنج مدل گوناگون عرضه خواهند شد - تکفارس 

باوجوداینکه منبع این خبر کاملاً مشهور است، اما این افشاگری را به‌عنوان یک هشدار اولیه و تأیید نشده در نظر بگیرید. ایوان بلاس (Evan Blass) حداقل تعدادی کارمند فعال در حوزه‌های مختلف فناوری دارد. این گفته را بر اساس پست‌های شخصی اخیر وی که ادعا می‌کنند شرکت سامسونگ، گلکسی اس ۱۱ را در سه‌ اندازه مختلف عرضه خواهد نمود، بیان می‌داریم.

اول، مدل ۶.۲ یا شاید ۶.۴ اینچی. اگر سامسونگ همچنان به شیوه نام‌گذاری فعلی خود پایبند بماند، احتمالاً نام آن را S11e خواهد گذاشت. در ادامه، یک مدل عادی S۱۱ وجود خواهد داشت که قطری ۶.۷ اینچی داشته و درنهایت، یک مدل بزرگ‌تر که +S۱۱ نام داشته و قطری در حدود ۶.۹ اینچ دارد. به نظر می‌رسد که پنل هر سه مدل این‌بار منحنی خواهد بود، بنابراین طرفداران سنتی نمایشگرهای مسطح مدل فعلی S10e، ممکن است کمی ناامید شوند. بااین‌حال، این حرکت چندان تعجب‌آور نیست.

این قضیه برای نسبت ۲۰:۹ نمایشگر این گوشی‌ها که در ماه گذشته شایعه شده بود، نیز صدق می‌کند. بر اساس این اطلاعات، حداقل یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۱، از نسبت نمایشگر ۲۰:۹ بهره خواهد برد، درست مانند دستگاه‌های سری A (گلکسی A80 و A70). متأسفانه هنوز هیچ حرفی در مورد طراحی بریدگی و یا ناچ این گوشی‌های جدید و یا طراحی دوربین سلفی، به میان نیامده است.

به گفته‌های ایوان بلاس بازگردیم، او همچنین اشاره می‌کند که دو مدل کوچک‌تر گلکسی اس ۱۱ در مدل‌های مختلف LTE و ۵G عرضه خواهند شد، درحالی‌که بزرگ‌ترین آن‌ها، تنها گزینه ۵G را ارائه خواهد داد. طبیعتاً، همه مدل‌ها از شبکه ۴G پشتیبانی خواهند نمود. این ویژگی‌ها تعداد مدل‌های گلکسی اس ۱۱ را به ۵ نوع می‌رساند. دیگر ویژگی‌ها و تکه‌های اطلاعاتی که ما در مورد پرچم‌دار بعدی سامسونگ شنیده‌ایم، شامل گنجاندن نسل دوم حسگرهای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین دیگر با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابری است. حسگر دومی احتمالاً در رأس توجه ویژگی Space Zoom قرار خواهد داشت. ویژگی‌ که جای تعجب ندارند، انتظار ما از قرارگیری تراشه‌های اگزینوس ۹۸۳۰ و یا اسنپدراگون ۸۶۵ در خانواده گلکسی اس ۱۱، البته بسته به بازارهای گوناگون است.

طبق معمول، باید در اواسط تا اواخر بهمن‌ماه (فوریه) منتظر رونمایی از گوشی‌های جدید گلکسی اس ۱۱ باشیم و اگر هرکدام از موارد یادشده تغییر نمایند، احتمالاً جزئیات بیشتری از آن‌ها را قبل از معرفی رسمی، به‌دست خواهیم آورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید