گلکسی A70s سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 
گلکسی A70s سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 
گلکسی A70s سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد - تکفارس 

گلکسی A70s سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد

بهنام خدابخشی
۶ مهر ۱۳۹۸ - 08:59
گلکسی A70s سامسونگ

پس از چندین رخداد مهم در طول هفته‌ی گذشته، سرانجام کمپانی سامسونگ گلکسی A70s را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی هوشمند اکنون در بازار هند همراه با یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی Bright GW1 سامسونگ بر روی پنل پشتی آغاز به کار کرده است. گلکسی A70s بر روی پنل جلویی نیز تغییراتی داشته است که این تغییرات شامل یک پنل ۶٫۷ اینچی +FHD از نوع سوپر امولد و یک بریدگی صفحه‌نمایش زد آب برای ماژول دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌باشد. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز مشابه با مدل قبلی در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

گلکسی A70s سامسونگ

تغییرات ظاهری اصلی در این دستگاه بیشتر بر روی پنل پشتی است که اکنون شاهد یک طراحی منشوری شکل براق در صفحه‌ی پشتی دستگاه شاهد هستیم. اولین ماژول دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 به عنوان دوربین اصلی، دومین سنسور این ماژول ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 از نوع اولترا واید و درنهایت سومین ماژول ۵ مگاپیکسلی جهت سنجش میزان عمق تصویر می‌باشد. فیلمبرداری با استفاده از این دستگاه با کیفیت ۴K و سرعت ۳۰ فریم‌برثاینه می‌باشد.

گلکسی A70s سامسونگ

در بخش سخت‌افزاری این گوشی هوشمند ما شاهد حضور یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی (قابل افزایش با اسلات ورودی رم) هستیم. این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی می‌باشد. در بخش نرم‌افزاری نیز به طور معمول شاهد بهره‌مندی از پلتفرم OneUI بر روی سیستم‌عامل اندروید ۹ پای هستیم.

این گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به قیمت ۴۱۰ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی ۸ گیگابایتی این دستگاه ۴۴۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. فرآیند فروش این دستگاه از فردا، از طریق کلیه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای آنلاین و آفلاین آغاز خواهد و تا همین لحظه هیچ صحبتی از عرضه بین‌المللی این دستگاه به میان نیامده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید