احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰

سید محمد معلمی
۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - 18:00
احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

روز گذشته با معرفی دو رنگ جدید برای هوآوی پی ۳۰ پرو، شاهد تکمیل رنگ‌بندی این دستگاه بودیم. از طرفی، همزمان با معرفی گلکسی نوت ۱۰ مشاهده شد که سامسونگ این دستگاه را به رنگ آئورا طلایی تولید کرده تا رقیب جدی برای پرچمدار کمپانی چینی به وجود بیاید. حالا و بر اساس جدیدترین تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد صحنه رقابت گوشی‌های هوشمند فشرده‌تر از این خواهد شد زیرا آیفون ۱۱ نیز قرار است با رنگ گرادیان تولید گردد.

تولید یک آیفون با پوشش رنگی گرادیان

احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

یکی از فروشگاه‌های آنلاین گوشی مدعی شده که اخیراً اخباری به دست آورده که نشان می‌دهد آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به رنگ جدیدی تولید خواهند شد که شباهت زیادی به رنگ آئورا طلایی گلکسی نوت ۱۰ دارد. در کنار این خبر، شرکت Olixar به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف قاب‌های گوشی‌های هوشمند رندری در اختیار فروشگاه آنلاین قرار داده که آیفون با رنگ گرادیانی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر کسی نمی‌داند که آیا قیمت آیفون گرادیانی گران‌تر خواهد بود و یا به مناطق خاصی محدود است یا خیر. این گوشی هر چه که باشد می‌تواند گزینه جذابی برای طرفداران آیفون به حساب بیاید که نمی‌خواهند سراغ آیفون ۱۱ آر بروند زیرا در این دستگاه ارزان‌تر از خط تولید اپل از نمایشگر LCD استفاده شده است.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعات کافی ندارند بگوییم که آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس نمایشگرهای ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچی OLED خواهند داشت که در آنها یک ناچ به چشم خواهد خورد ولی اثری از فناوری لمس ۳ بعدی نخواهد بود. در قاب پشتی این دستگاه‌ها یک ماژول مربعی شکل وجود خواهد داشت که در مجموع میزان رزولوشن دوربین در آن به ۱۲ مگاپیکسل می‌رسد. سنسور قرار گرفته در بالا سمت چپ لنز اصلی خواهد بود و دو لنز پایینی هم احتمالاً زاویه گسترده و تله فوتو لقب خواهند گرفت.

از نظر مشخصات فنی داخلی هم بگوییم که پرچمداران آتی اپل از پردازنده A13 Bionic و سیستم عامل iOS 13 بهره خواهند برد. این را هم اضافه کنیم که میزان رم احتمالی ۴ یا ۶ گیگابایت است و در آنها باتری قوی‌تر و قابلیت اتصال به اینترنت LTE 4G وجود خواهد داشت.

در مورد رنگ‌بندی نیز شایعات مختلفی به گوش می‌رسد زیرا برخی‌ها می‌گویند که اپل محصولاتش را به صورت براق یا مات تولید می‌کند. ضمن اینکه یک رنگ جدید هم تولید خواهد شد که البته هنوز مشخص نیست مخصوص همه مدل‌هاست یا فقط یک نمونه در آن رنگ تولید می‌شود.

احتمال تولید آیفون ۱۱ در ۵ رنگ

فروشگاه آنلاین فروش گوشی مدعی شده که آیفون ۱۱ آر در پنج رنگ تولید خواهد شد که عبارتند از آبی، سبز، قرمز، زرد و نیلی. این اطلاعات با رنگ‌هایی که در تیزر مراسم این هفته اپل مشاهده می‌شدند کاملاً مطابقت دارند ولی باز هم نمی‌دانیم که آیا این رنگ‌ها مات خواهند بود یا براق. برای اینکه درک درستی از این رنگ‌ها داشته باشیم، Olixar یک رندر از آیفون آر سبز را منتشر کرده است.

احتمال تولید آیفون ۱۱ به رنگ گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، ارزان‌ترین مدل خط تولید آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از نمایشگر LCD بهره خواهد برد تا از این نظر شبیه آیفون ایکس آر باشد هرچند در قاب پشتی آن دو لنز وجود خواهد داشت. تفاوت آیفون ۱۱ آر با دو آیفون دیگر امسال این است که آنها از وجود لنزهای اصلی، تله فوتو و زاویه گسترده استفاده می‌کنند ولی این دستگاه فقط لنز اصلی و لنز تله فوتو خواهد داشت.

باتری ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۹ با باتری ارزان‌ترین آیفون ۲۰۱۸ فرق زیادی نخواهد داشت. این‌بار اما، انتظار داریم که اپل تکنولوژی شارژ معکوس را به محصولش بیاورد تا کاربران بتوانند ایرپادها و اپل واچ‌های خود را با آیفون‌ها شارژ کنند.

کامل کننده این مشخصات فنی هم پردازنده A13 Bionic، رم ۴ گیگابایتی و iOS 13 خواهد بود. دیگر امکاناتی که احتمال وجودشان زیاد است، دکمه بیصدا کردن، سیستم Face ID بروز شده و سریع‌تر که می‌تواند از فاصله‌ای دورتر افراد را شناخته و چهره آنها را اسکن کند و یک پورت Lightning خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید