نسخه‌های جدید هوآوی P30 پرو معرفی شدند - تکفارس 
نسخه‌های جدید هوآوی P30 پرو معرفی شدند - تکفارس 

نسخه‌های جدید هوآوی P30 پرو معرفی شدند

علی اسکندری
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - 20:01
نسخه‌های جدید هوآوی P30 پرو معرفی شدند - تکفارس 

امروز نمایشگاه IFA بازگشایی شده و شرکت‌های زیادی از مدل‌های جدید خود پرده برمی‌دارند. هوآوی نیز بیکار ننشسته و از نسخه‌های جدید پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ خود – یعنی هوآوی P30 پرو – رونمایی نموده است که از ویژگی‌های جدیدی بهره می‌گیرند. همچنین قرار است به‌زودی هوآوی از موبایل هوشمند جدید خود با نام میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو پرده بردارد که به‌نظر می‌رسذ نسبت به سری هوآوی P30 پرو از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار بهتری برخوردار هستند. از این موضوع که بگذریم به مدل‌های جدید P30 پرو می‌رسیم. در ادامه با این نسخه‌های جدید آشنا می‌شویم.

آیا نسخه‌های اولیه گوشی‌های گوگل را به یاد دارید. این موبایل هوشمند که در زمان خود یکی از بهترین مدل‌ها شمرده می‌شدند، از یک طراحی عجیب و غریب بهره‌مند بودند. در زمان معرفی از این گوشی‌ها، چنین زبان طراحی مورد ملامت مطبوعات قرار گرفت و بسیاری آن را «زشت» خواندند. اما حالا هوآوی از همین طراحی برای جدیدترین گوشی خود یعنی هوآوی P30 پرو سود جسته است. در حقیقت تنها تفاوت این نسخه با دیگر ورژن‌های هوآوی P30 پرو، قاب پشتی آن است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این پرچم‌دار در قاب پشت خود دو تکه جداگانه دارد. یکی از فلز ساخته شده و دیگر با شیشه طراحی گشته است. این دقیقا همان طراحی پیکسل‌های نخستین گوگل بود که حالا در محصول ۲۰۱۹ غول چینی قرار دارد. این طراحی باعث شده تا ظاهر هوآوی P30 پرو جذاب‌تر و خاص‌تر به‌نظر برسد. گمان می‌رود که هوآوی برای این از چنین طراحی استفاده کرده که بخش بالایی قاب را – که از دوربین خارق‌العاده این موبایل میزبانی می‌کند – به رخ مشتریان بکشد. از طرفی هوآوی P30 پرو در دو رنگ جدید نیز به بازار عرضه می‌گردد. گوشی هوشمند هوآوی در نسخه‌های آبی کم‌رنگ و یک رنگ صورتی خاص به‌زودی در ویترین فروشگاه‌ها به‌چشم خواهد خورد. هر دو رنگ مات هستند. البته این موضوع تنها در بخش پایینی قاب پشتی صدق می‌کند. بخش بالایی براق و مستعد چربی دست‌ و اثر انگشت است. همچنین این نگرانی وجود دارد که در صورت سقوط هوآوی P30 پرو به زمین، ممکن است قاب پشتی آن به‌طور کامل شکسته شود و گوشی ۱۰۰۰ دلاری ظاهر خود را از دست دهد. به‌قول معروف «هرکی خربزه می‌خوره، پای لرزشم می‌شینه!»

نسخه‌های جدید هوآوی P30 پرو معرفی شدند - تکفارس 

برای این‌که ظاهر گوشی یک‌دست باشد، خوش‌بختانه شرکت تولیدکننده فریم‌های دستگاه را نیز با رنگ قاب پشتی هماهنگ کرده است. در ضمن در نیمه بالایی بخش پشتی که شیشه‌ای است، شاهد فریم‌های براق نیز هستیم که با این قسمت هماهنگی کامل داشته باشند. در قاب جلو همان رنگ مشکی دیده می‌شود تا حاشیه‌های نمایشگر را نبینید و حفره‌ها در ذوق کاربر نزنند. بعضی از کاربران انتظار داشتند هوآوی در این به‌روزرسانی، قابلیت‌های بیش‌تری به محصول خود اضافه کند. اگر شما هم جزو همین افراد بودید، پس یک خبر خوش برای‌تان داریم. غول تکنولوژی چینی قرار است به‌زودی نسخه جدید اندروید را برای پرچم‌دار ۲۰۱۹ خود معرفی نماید. در کنار این سیستم‌عامل جدید، نگارش تازه‌ای نیز از رابط کاربری هوآوی به‌چشم خواهد خورد که EMUI 11 نام خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد اوایل سال بعدی میلادی – در حدود فروردین‌ماه – این به‌روزرسانی برای گوشی‌های بالارده هوآوی عرضه گردد. به‌نظر می‌رسد در رابط کاربری جدید هوآوی شاهد دستیار صوتی اختصاصی این شرکت باشیم که با کمک آن قادرید بسیاری از کارها را تنها با فرامین صوتی به پایان برسانید. در ضمن حالت تاریک نیز اضافه خواهد شد تا در شب چشمان‌تان آسیب نبینند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با عرضه مدل‌های جدید هوآوی P30 پرو، فروش این گوشی افزایش می‌یابد؟ کدام‌یک از رنگ‌های این گوشی را می‌پسندید؟ در صورت عرضه این نسخه‌های جدید به بازار ایران، آیا حاضر به خرید آن‌ها خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.