رندهای جدید آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر شد - تکفارس 
رندهای جدید آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر شد - تکفارس 
رندهای جدید آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر شد - تکفارس 

رندهای جدید آیپد پرو ۲۰۱۹ منتشر شد

بهنام خدابخشی
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 11:59
آیپد پرو ۲۰۱۹

انتظار می‌رود کمپانی اپل در مراسم رونمایی از سری جدید آیفون‌های خود، از آیپد پرو ۲۰۱۹ نیز رونمایی به عمل آورد. در حالی که اطلاعات افشا شده در مورد آیفون‌های ۲۰۱۹ در سایت‌های خبری بسیار زیاد بود ولی اطلاعات کمی درخصوص نسل جدید آیپدها تا به امروز منتشر گردیده است. اکنون کاربرانی که از WindowsUnited استفاده می‌کنند، یک سری رندرهایی را در خصوص نسل جدید آیپدهای اپل دریافت نموده‌ و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند.

اگر از پنل پشتی دستگاه شروع کنیم، آیپد پرو ۲۰۱۹ دارای یک دوربین سه‌گانه در داخل یک برآمدگی مربعی شکل می‌باشد (دقیقا مانند شایعات منتشر شده در مورد آیفون Xi). در قسمت جلویی، این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش لبه‌به‌لبه به همراه FaceID در قسمت بالایی پنل می‌باشد. در شایعات اعلام شده است که اپل قصد دارد پردازنده‌ی A13X را بر روی این دستگاه تعبیه نماید اما هنوز این مورد تایید نشده است.

جدای از تمامی این موارد، طراحی آیپد پرو ۲۰۱۹ با نسل قبلی این دستگاه مشابه می‌باشد و فرقی از نظر طراحی دستگاه ندارد؛ تنها تغییر آن نصب دوربین سه‌گانه بر روی پنل پشتی دستگاه می‌باشد. اپل همانند جایگزینی رایانه‌ای که در سال گذشته انجام داد، آیپد پرو ۲۰۱۹ را نیز برندسازی خواهد کرد. با این حال، هنوز کوپرتینویی‌ها از سیستم‌عامل iOS برای آیپدهای خود استفاده می‌کند و مسئله این است که چون سیستم‌عامل iOS به صورت لمسی برای گوشی‌های تلفن‌همراه این کمپانی طراحی شده است کارایی چندانی برای یک تبلت بزرگ همراه با ماوس ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید