معرفی تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی Redmi در ۲۹ آگوست - تکفارس 
معرفی تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی Redmi در ۲۹ آگوست - تکفارس 
معرفی تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی Redmi در ۲۹ آگوست - تکفارس 

معرفی تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی Redmi در ۲۹ آگوست

بهنام خدابخشی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 14:31
تلویزیون هوشمند

کمپانی چینی Redmi از زمانی که مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود را رده‌بندی کرد؛ ردمی Note 7 به عنوان گوشی میان‌رده و ردمی K20 به عنوان پرچمدار، توانست موفقیت‌های بیشتری در این عرصه کسب نماید. Lu Weibing به عنوان مدیر برند ردمی، با تایید خبرها افزود، این کمپانی اکنون آماده است تا پا فراتر گذاشته و به خارج از مرزهای تولید گوشی‌های هوشمند وارد شود. اکنون این کمپانی تصمیم دارد تا در تاریخ ۲۹ آگوست سال جاری میلادی یک تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی معرفی نماید.

تلویزیون هوشمند

احتمال دارد که چینی‌ها تصمیم داشته باشند تا یک زیر برند جدید برای تولید تلویزیون‌های خود تعریف نمایند ولی تا به امروز این کمپانی هیچ مطلبی در این خصوص ذکر نکرده است. هم‌اکنون تعدادی از سری تلویزیون‌های Mi در بازار موجود می‌باشد که آخرین مدل مقرون به صرفه‌ی آن‌ها سری ۴A و ۴C نام دارد.

شیائومی E65A که شش ماه قبل معرفی شد، هم‌اکنون با قیمت ۴۲۵ دلار در بازار به فروش می‌رسد، به احتمال زیاد تلویزیون هوشمند ۷۰ اینچی ردمی نیز در همین رنج قیمتی و در رده‌ی تلویزیون‌های مقرون به صرفه‌ی این کمپانی قرار بگیرد، زیرا این برند نیز تا به امروز از برند‌هایی بوده که تمامی محصولاتش کیفیت بالا ولی در عوض قیمتی مناسب داشته‌اند. قطعا هفته‌ی آینده این تلویزیون هوشمند رونمایی خواهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید