مقایسه گلکسی S10E و آیفون XR - تکفارس 
مقایسه گلکسی S10E و آیفون XR - تکفارس 
مقایسه گلکسی S10E و آیفون XR - تکفارس 

مقایسه گلکسی S10E و آیفون XR

محمدرضا موسوی
۲ اسفند ۱۳۹۷ - 12:30
مقایسه گلکسی S10E و آیفون XR - تکفارس 

احتمالا اخباری منبی بر تدارک گوشی‌هایی به‌صرفه‌تر در سری پرچمدار شرکت‌های اپل و سامسونگ شنیده‌اید. برای مقایسه‌ای کوتاه بین گوشی‌های گلکسی S10E و آیفون XR، از شما دعوت می‌شود، با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ در کنار گوشی گلکسی S10 که ۸۹۹ دلار و S10 پلاس که ۹۹۹ دلار قیمت دارند، از گوشی دیگری که کمی به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسد، رونمایی کرده است. پس از معرفی آیفون XR در اوخر ۲۰۱۸ توسط اپل که با استقبال خوب مشتریان این شرکت روبه‌رو شد، سامسونگ نیز گلکسی S10E را متناسب با بودجه طیف بیشتری از مشتریان خود، روانه بازار خواهد کرد.

هر دو دستگاه آیفون XR و گلکسی S10E چیزی حدود ۷۴۹ دلار قیمت دارند. احتمالا انتخاب این مبلغ توسط سامسونگ تصادفی نیست! کمترین قیمت در مجموعه گلکسی S10، از گلکسی S9 که در سال گذشته با ۷۲۰ دلار عرضه شد بیشتر است. مهم‌تر از ظاهر دستگاه و محتویات درونی آن، فروش بالاتر این گوشی‌ها نسبت به همتایانشان است. البته تغییراتی در ساختار این دو گوشی‌ به منظور کاهش قیمت انجام شده است که نه تنها کابران معمولی بلکه بسیاری از طرفداران پروپا قرص گوشی‌های هوشمند هم اهمیت چندانی به آن نمی‌دهند.

اما اگر شما ۷۴۹ دلار برای هزینه کردن کنار گذاشته‌اید و ‌می‌خواهید از این دو دستگاه یکی را تهیه کنید باید بگوییم با وجود اینکه تا کنون S10E عرضه نشده است به نظر می‌رسد از مشخصات فنی بهتری برخورد‌ار باشد. البته احتمالا شما نیز همچون بسیاری دیگر از کاربران گوشی‌های هوشمند، دستگاهی  که به سسیتم عامل آن عادت دارید را انتخاب می‌کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید