قیمت، مشخصات فنی، تاریخ معرفی و اخبار اپل ایرپاد ۲ - تکفارس 
قیمت، مشخصات فنی، تاریخ معرفی و اخبار اپل ایرپاد ۲ - تکفارس 
قیمت، مشخصات فنی، تاریخ معرفی و اخبار اپل ایرپاد ۲ - تکفارس 

قیمت، مشخصات فنی، تاریخ معرفی و اخبار اپل ایرپاد ۲

سید محمد معلمی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 10:00
قیمت، مشخصات فنی، تاریخ معرفی و اخبار اپل ایرپاد ۲ - تکفارس 

در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید در سال ۲۰۱۷، اپل قاب شارژر بیسیم جدیدی را برای ایرپادها معرفی کرد که مناسب دستگاه ایرپاور بود ولی از آن زمان تا کنون شارژر بیسیم و قاب آنها تغییر نکرده است. از آن جایی که قاب باید همراه با دستگاه ایرپاور همراه باشد، اگر کاربران می‌خواهند از تمام امکانات آنها استفاده کنند، باید منتظر معرفی نسخه جدید این دستگاه باشند که گویا قرار است ماه آینده اتفاقات تازه‌ای رخ دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با تکفارس همراه باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات فنی اپل ایرپاد ۲

به نظر می‌رسد انتظارات برای مشاهده اپل ایرپاد ۲ به زودی به سر آید و اگر اخبار دریافت شده حقیقت داشته باشند، مطمئناً شنیدن آنها خالی از لطف نیست.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط تحلیلگران Barclays، اپل ایرپاد ۲ از تکنولوژی‌هایی نظیر ضد آب بودن و سیستم نویز کنسلینگ بهره خواهد بود. هر دو این فناوری‌ها در ایربادهای فعلی که برخی از آنها قیمت کم‌تری از اپل ایرپادها دارند، به چشم می‌خورند. بنابراین وجود این قابلیت‌ها در هدفون‌های بیسیم اپل اتفاقی منطقی است.

یک ویژگی جدید و البته جذاب دیگر که گفته می‌شود شاهد حضور آن در اپل ایرپاد ۲ خواهیم بود، رابط کاربری دستیار دیجیتالی اپل به نام Siri می‌باشد که همیشه آماده فرمان برداری از شماست. این همان ویژگی است که در اکثر هدفون‌های غیر اپلی نیز وجود دارد بنابراین آوردن آن به محصولات اختصاصی اپل بسیار لازم بود.

همچنین به نظر می‌رسد باید با تراشه بلوتوثی W1 که هم‌اکنون در ایرپادهای فعلی وجود دارد خداحافظی کنیم تا این قطعه جای خود را به تراشه بلوتوثی  W2بدهد بدین منظور که نسل جدید هدفون‌های بیسیم دارای تراشه‌ای یکسان با سری اپل واچ ۴ شوند. این قطعه نسبت به W1، قدرت وای‌فای و بلوتوث را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد بنابراین این احتمال وجود دارد که دوام باتری در اپل ایرپاد ۲ بیشتر شده و تا چند هفته بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

مطمئناً به خاطر اینکه ایرپادها مخصوص گوش دادن به موسیقی هستند، شرکت سازنده اقداماتی برای بهبود کیفیت صداها انجام خواهد داد. از همه مهم‌تر این امکان وجود دارد که صدای بیس بهتر شود. اگر قرار است چنین چیزی رخ دهد، باید شاهد تعویض کلی درایورها باشیم تا صدای بهتری به گوش کاربران برسد و فرکانس بهتری داشته باشد.

اما در این میان، چیزی که بعید است تغییر کند، ظاهر اپل ایرپاد ۲ می‌باشد. شایعه شده که نسل جدید هدفون‌های بیسیم اپل دارای ظاهری شبیه به نمونه‌های اصلی خواهد بود تا مشکلی بابت قرار دادن آنها روی قاب شارژر بیسیم و استفاده از شارژ معکوس به وجود نیاید. اگر این شایعه درست باشد، دارندگان ایربادهای قدیمی می‌توانند قاب شارژر را به صورت جداگانه خریداری نمایند و از قابلیت اضافه شده لذت ببرند.

رنگی جدید؛ کاربردی و مدرن

انتظار داریم اپل بالأخره به درخواست‌های مکرر کاربران پاسخ مثبت دهد و هدفون‌های بیسیم خود را به رنگ مشکی تولید کند بنابراین آن دسته از افرادی که به رنگ سفید علاقه‌ای ندارند هم می‌توانند صاحب اپل ایرپاد ۲ مشکی رنگ شوند.

دیگر تغییری که به بدنه ایرپاد ۲ مربوط می‌شود این است که اپل قصد دارد هدفون‌های جدیدش را به‌گونه‌ای طراحی نماید که کمتر از گوش افراد لیز بخورد و بیرون بیاید. بعید است این تغییر خیلی مشاهده شود ولی مطمئناً اگر این اتفاق رخ دهد، نسبت به نسل قبل محصولات اپل، شاهد انقلابی عظیم خواهیم بود.

قیمت و تاریخ عرضه

اگرچه ممکن است این ویژگی‌های جدید برای برخی افراد جذاب باشند ولی هستند بعضی‌ها که فکر کنند با این همه فناوری تازه در اپل ایرپاد ۲، مطمئناً قیمت این هدفون‌ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

برخی از سایت‌های خبرگزاری مدعی هستند که هدفون‌های جدید اپل با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش خواهند رسید: یعنی ۴۰ دلار بیشتر از نمونه‌های فعلی. اگر این ادعا به واقعیت تبدیل شود، کمپانی تولیدکننده ممکن است ایرپادهای اولیه را به عنوان نمونه مقرون به صرفه‌تر در بازار به فروش برساند.

یک احتمال دیگر آن است که اپل ایرپاد ۲ حدود ۱۵۹ دلار قیمت خواهد داشت تا به طور کلی جای نمونه‌های فعلی را بگیرد. احتمال رخ دادن هر دو این نظریات وجود دارد چرا که اپل سابقه انجام چنین کاری را دارد بنابراین تا وقتی مطمئن نشدیم، هر کسی ممکن است برای خود حدسی بزند.

در مورد تاریخ معرفی نیز باید بگوییم، تمامی شواهد و قرائن نشان‌دهنده آن است که ماه آینده از این دستگاه‌ها رونمایی خواهد شد. معمولاً اپل در ماه مارس یک رویداد برگزار می‌کند تا محصولات جدیدش را به همگان معرفی نماید. به علاوه، شایعاتی به گوش می‌رسد که این رخداد در تاریخ ۲۵ مارس خواهد بود مگر اینکه قرار است رونمایی از این ایرپادها با تأخیر همراه شود.

آیا شما تا کنون از هدفون‌های ایرپاد اپل استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را با دیگران و ما در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید