باز هم شایعه‌ای جدید در مورد نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
باز هم شایعه‌ای جدید در مورد نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 
باز هم شایعه‌ای جدید در مورد نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

باز هم شایعه‌ای جدید در مورد نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ

سید محمد معلمی
۹ آذر ۱۳۹۷ - 22:30
باز هم شایعه‌ای جدید در مورد نام رسمی گوشی تاشو سامسونگ - تکفارس 

به نظر می‌رسد سامسونگ علامت تجاری جدیدی را به اداره مالکیت معنوی معرفی کرده است تا برای گوشی‌های جدیدش مورد استفاده قرار دهد. این برند که Samsung Rize نام دارد، نشان‌دهنده فاصله گرفتن کمپانی کره‌ای از اسامی مانند Galaxy A، Galaxy J، Galaxy S و یا Galaxy Note است.

تقریباً همه این خطوط تولید کم‌کم به انتهای خود نزدیک شده‌اند زیرا عدد مناسب دیگری برای آنها مشاهده نمی‌شود. برای مثال، سامسونگ می‌خواهد سال آینده از گلکسی جِی ۱۰، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی کره‌ای تصمیم دارد رویه اپل را در پیش گرفته و از اسامی ترکیبی با اعداد رومی بهره گیرد یا خیر. برای مثال اپل نسخه جدیدتر آیفون ایکس (iPhone X) را آیفون ایکس اس (iPhone XS Max) نامید.

علامت تجاری جدید سامسونگ که توسط Fieldfisher LLP لندن و وبلاگ Let`sGoDigital منتشر شده است، نشان‌دهنده اولین اقدام کمپانی کره‌ای برای فاصله گرفتن از پیشوند همیشه ادامه‌دار گلکسی (Galaxy) می‌باشد.

به خاطر اینکه برای نخستین بار اطلاعات مربوط به این علامت تجاری در انگلستان منتشر شده است، می‌توانیم ادعا کنیم هر دستگاهی که اسم Samsung Rize را به همراه خود دارد، اگر نخواهیم بگوییم در سطح جهانی، حداقل در اروپا نیز معرفی خواهد شد.

علامت تجاری Samsung Rize در دسته Class 9 اداره مالکیت معنوی قرار گرفته است بنابراین تنها برای گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که تلویزیون، اسپیکر هوشمند، لپ‌تاپ و یا ساعت هوشمند با برند Samsung Rize در بازار مشاهده شود.

به طور کلی هر محصولی که نشانگر Rize را دارد فقط و فقط به گوشی‌های هوشمند مربوط خواهد شد و نه دستگاه‌های دیگر.

در پایان اشاره کنیم که یکی از کاندیداهایی که به احتمال زیاد برند Rize را برای نخستین بار از آن خود خواهد کرد، گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی ایکس خواهد بود. این دستگاه آماده معرفی قطعاً خط تولید جدیدی را از کمپانی کره‌ای پیش روی همگان قرار خواهد داد و علاوه بر این فرصت مناسبی را برای سامسونگ به وجود می‌آورد تا اسامی قبلی محصولاتش را به فراموشی بسپارد و دوران جدیدی را پیش روی خود باز کند.

شما فکر می‌کنید سامسونگ چه نامی را برای گوشی تاشو خود برخواهد گزید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید