تلاش یوتیوب  برای ارائه تجربه بصری بهتر با تبلیغات دسته‌جمعی - تکفارس 
تلاش یوتیوب  برای ارائه تجربه بصری بهتر با تبلیغات دسته‌جمعی - تکفارس 
تلاش یوتیوب  برای ارائه تجربه بصری بهتر با تبلیغات دسته‌جمعی - تکفارس 

تلاش یوتیوب برای ارائه تجربه بصری بهتر با تبلیغات دسته‌جمعی

پوریا اسدی
۷ آذر ۱۳۹۷ - 17:00
تلاش یوتیوب  برای ارائه تجربه بصری بهتر با تبلیغات دسته‌جمعی - تکفارس 

یوتیوب قصد دارد تا یک تجربه مشاهده‌ی لذت بخش‌تری را با ترکیب تبلیغات به وجود بیاورد و تعداد وقفه در هنگام تماشای ویدیو را کاهش دهد.

بنابراین در حالی که این امر می‌تواند به افزایش تعداد ویدیوهای تبلیغاتی در قبل و طول یک ویدیو منجر شود، حداقل دو برابر شدن آنها به معنی وقفه‌های کمتر خواهد بود. به عنوان مثال، به جای چهار تبلیغ در قبل از ویدیو و سه وقفه در ویدیوی اصلی، سیستم جدید به دو تبلیغ اولیه و تنها یک بار (شامل دو تبلیغ برگشت به عقب) منجر می‌شود.

یوتیوب بسته جدید تبلیغاتی را ” ad pod” می‌نامد و در بوسیله‌ی آن “اگر آگهی مناسب آنها نباشد” بیننده می‌تواند به طور مستقیم به محتوای اصلی برود.

Khushbu Rathi، مدیر محصول یوتیوب برای تبلیغات ویدئویی، در پست اخیر وبلاگ گفت که تحقیقات خود شرکت نشان می‌دهد که بینندگان کاملا حساس به تعداد توقف مربوط به آگهی، به خصوص در جلسات نمایشی طولانی‌تر هستند.

اگر شما یکی از ۱٫۸ میلیارد کاربر فعال ماهانه این سایت استریم هستید، پس شما نیز جزو افراد “کاملا حساس” بوده‌اید و احتمالا بارها شاهد وقفه در ویدئوی مورد نظرتان بودید

اما راتی گفت که روش جدید به معنای آن است که بینندگان تا ۴۰ درصد  توقف کمتر را در طی ویدئو اصلی تجربه خواهند کرد.

تبلیغ کنندگان نیز سود می‌برند، زیرا تست اولیه سیستم جدید منجر به کم کردن رهایی محتوا و افزایش میزان بازدید آگهی شده است.

Ad pods در حال حاضر بر روی دسکتاپ و سپس صفحه نمایش تلفن همراه و تلویزیون در اوایل سال ۲۰۱۹ آزمایش می‌شود. هدف کلی، همانطور که توسط راتی بیان شده است، “اولویت قرار دادن ترجیحات بیننده و در عین حال کمک به تبلیغ کنندگان برای ایجاد ارتباط بهتر با مخاطبان اصلی آنها است.” به عبارت دیگر ، امیدوار است که این پیروزی برای همه‌ی اعضای درگیر، از جمله یوتیوب باشد، زیرا هزینه‌های زیادی که برای سرپا نگه داشتن این پلتفرم صرف می‌شود، بحث بسیاری را در مورد این که آیا این شرکت هنوز سودده است یا خیر را ایجاد نموده است.

البته، راه دیگری برای پاک کردن یوتیوب از تبلیغات، ثبت نام به عنوان YouTube Premium با ۱۲ دلار در ماه است. علاوه بر یک تجربه بدون تبلیغات، YouTube Premium نیز در مقایسه با سایر مزایای دسترسی به سرویس استریم موسیقی آن، کتابخانه کامل YouTube Originals را دراختیار مشترکین قرار می‌دهد. شما می‌توانید در مورد خدمات YouTube Premium در این خبر و این خبر بیشتر بیاموزید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید