احیای یک ویژگی محبوب گوشی‌های سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
احیای یک ویژگی محبوب گوشی‌های سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
احیای یک ویژگی محبوب گوشی‌های سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

احیای یک ویژگی محبوب گوشی‌های سامسونگ در گلکسی اس ۱۰

سید محمد معلمی
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 22:30
احیای یک ویژگی محبوب گوشی‌های سامسونگ در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

سامسونگ به شدت در حال کار کردن برای تولید گلکسی اس ۱۰ است تا بتواند سری S را همچنان بهترین خط تولید خود بداند.

آنطور که بارها اعلام کرده‌ایم، گلکسی اس ۱۰ بر خلاف گلکسی اس ۹ که دو مدل داشت (اس ۹ و اس ۹ پلاس)، حداقل با سه نمونه معرفی خواهد شد که قرار است یکی از این دستگاه‌ها، ویژگی شاید از یاد رفته گوشی‌های قبلی سامسونگ را احیا کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط تولیدکنندگان صفحه نمایش‌های اولد که پیش از این گفته بودند کمپانی کره‌ای برنامه دارد تا در گلکسی اس ۱۰ نیز از پنل‌های اولد بهره ببرد، حالا گفته می‌شود ارزانترین نمونه خانواده اس ۱۰ دارای نمایشگر صاف خواهد بود.

حدوداً سه سال از آخرین باری می‌گذرد که سامسونگ از صفحه نمایش صاف در سری S خود استفاده کرد. اگر به یاد بیاورید، گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷، که به ترتیب در ماه‌های آوریل و مارس سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ معرفی شدند، دارای دو نمونه بودند تا مشتریان بتوانند از میان نسخه دارای صفحه نمایش تخت و نمایشگر اینفینیتی دوگانه یکی را برگزینند. پس از اینکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۹ معرفی شدند، سامسونگ این حق انتخاب را از مشتریان سلب و پرچمداران سری اس خود را با نمایشگر اینفینیتی دوگانه تولید کرد؛ اقدامی که بعدها به سری نوت نیز به کار رفت و گلکسی نوت ۷ که در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اولین دستگاه از این خط تولید لقب گرفت که این استراتژی سامسونگ روی آن پیاده می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته صفحه نمایش صاف را حداقل از یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ حذف کند زیرا این کمپانی کره‌ای معمولاً نمایشگرهای تخت را در گوشی‌های میان‌رده‌اش به کار می‌برد. شاید بتوانیم بگوییم هزینه کم تولید این‌گونه صفحه نمایش‌ها و امکان فروش نسخه‌های ارزانتر پرچمداران، از دلایل اتخاذ چنین تصمیمی هستند. اما به خاطر اینکه سامسونگ در بخش فروش گوشی‌های میان‌رده (به خصوص سری‌های A و J) تا حدودی موفق است، نمی‌توانیم به پاسخ روشنی برای سؤال مطرح شده دست یابیم.

شما فکر می‌کنید دلایل انجام این کار چیست؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید