دو ویژگی جدید ایرپادهای آتی اپل - تکفارس 
دو ویژگی جدید ایرپادهای آتی اپل - تکفارس 
دو ویژگی جدید ایرپادهای آتی اپل - تکفارس 

دو ویژگی جدید ایرپادهای آتی اپل

سید محمد معلمی
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 19:30
دو ویژگی جدید ایرپادهای آتی اپل - تکفارس 

روز گذشته از امکانات جدید ایرپادهای بعدی اپل با خبر شدید و در حال حاضر این کمپانی همچنان مشغول کار کردن برای افزودن قابلیت‌های جدید به این هندزفری‌های نسل بعد می‌باشد.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”” target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]یرپادهای آینده‌ی اپل ممکن است به پردازشگر داده‌های بیومتریک و نویزگیر هوشمند مجهز شوند[/button]

به زودی قرار است نسل بعد هندزفری‌های کوچک اپل به نام ایرپاد ۲ را در بازار مشاهده نماییم. این در حالی است که بازار فروش نسل اول آنها بسیار موفق بود و افراد زیادی از آنها استقبال کردند.

اطلاعات زیادی در مورد این وسایل کوچک نداریم ولی به خاطر انتشار یک سند جدید از سازمان Bluetooth SIG (سازمان مرجعی که پیشرفت وسایل بیسیم تکنولوژی را بررسی کرده و به آنها مجوز می‌دهد)، متوجه شدیم که باید شاهد امکانات جذابی در ایرپاد ۲ باشیم.

بر این اساس، ایرپاد ۲ به جای پشتیبانی از نسخه ۴٫۲ بلوتوث، از ورژن ۵٫۰ آن استفاده خواهد کرد. ممکن است همین ویژگی جدید سبب کاهش مصرف باتری در این هندزفری‌ها گردد.

ایرپادهای فعلی می‌توانند تا ۵ ساعت، به صورت بی‌وقفه فایل صوتی پخش کنند. ضمن اینکه فرد با یک بار شارژ قادر خواهد بود تا ۲ ساعت مکالمه داشته باشد.

بسته‌ای که ایرپادها در آن قرار می‌گیرند تا شارژ شوند، کاری خواهند کرد که این وسایل بتوانند تا ۲۴ ساعت موسیقی پخش کنند.

کمی سخت است که بخواهیم با توجه به معرفی بلوتوث ۵٫۰ در مورد دوام باتری ایرپاد ۲ سخن بگوییم به خصوص وقتی اپل تصمیم گرفت عمر باتری آنها را ارتقا داده و ظاهرشان را کمی باریک‌تر کند.

به هر حال این روشی است که اپل در مورد آیپدها و آیفون‌هایش در پیش گرفته است یعنی دوام باتری بیشتر و سایزی کوچک‌تر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید