انتشار شایعات مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد - تکفارس 
انتشار شایعات مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد - تکفارس 
انتشار شایعات مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد - تکفارس 

انتشار شایعات مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد

سید محمد معلمی
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - 22:30
انتشار شایعات مربوط به آیفون ۱۱ آغاز شد - تکفارس 

چیزی از معرفی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر نگذشته که شایعات مربوط به آیفون ایکس آی (XI) یا همان آیفون ۱۱ در اینترنت در حال دست به دست شدن هستند.

اولین نکته‌ای که به نظر می‌رسد بیش از همه توجه را به خود جلب کند، نام این گوشی‌ها می‌باشد. به طور کلی گفته می‌شود قرار است آیفون‌های جدید اپل را آیفون ایکس آر ۲ و آیفون ایکس آی مکس بدانیم. ضمن اینکه یک گوشی دیگر نیز معرفی خواهد شد ولی اسم رسمی آن مشخص نیست.

اگر قرار باشد که قانون همیشگی صدق کند، باید بگوییم که مدل‌های آتی آیفون از نسخه‌های فعلی آنها جذابیت بیشتری خواهند داشت.

مینگ چی کو، که تقریباً یک تحلیلگر شناخته شده در مورد گوشی‌های تلفن همراه می‌باشد، باز هم پیش‌بینی‌ها در مورد آیفون ایکس آی و انتظاراتی که از آن می‌رود را آغاز کرده است.

خبر خوبی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که احتمالاً باز هم سه مدل آیفون را در سال آینده میلادی شاهد باشیم که دو دستگاه اول صفحه نمایش اولد ۶٫۵ و ۵٫۸ اینچی دارند و دستگاه بعدی نیز از نمایشگر LCD 6.1 اینچی بهره خواهد برد.

دیگر اطلاعاتی که باید از آن با خبر شد، معرفی یک آیفون دیگر با صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی می‌باشد که نشان‌دهنده تولید یک دستگاه ارزانتر و مقرون به صرفه‌تر است. البته خبر بد دیگری نیز به گوش می‌رسد و آن اینکه قرار نیست مدل جدیدی از آیفون‌ها منتشر شود.

البته به نظر می‌رسد هدف از تولید آیفون با صفحه نمایش LCD و اندازه ۶٫۱ اینچی، رقابت با گلکسی اس ۱۰، پرچمدار آتی سامسونگ باشد.

برخی شایعات به معرفی اندازه نمایشگرهای آیفون‌ها اکتفا نکرده‌اند و گزارش داده‌اند که شاید یک قلم استایلوس به همراه آیفون ۱۱ (پیشرفته‌ترین مدل آیفون‌های سال ۲۰۱۹) هم معرفی شود که البته در این بازه زمانی نمی‌توانیم این موضوع را یک قضیه حتمی بدانیم زیرا زمان زیادی باقی مانده است.

مطمئناً حالا که انتشار شایعات آیفون ۱۱ و دیگر مدل‌های آن آغاز شده، بیش از این در اینترنت اخبار مربوط به پرچمداران آتی اپل را مشاهده خواهیم کرد.

برخی از افراد معتقدند که ممکن است آیفون‌های آتی از صفحه نمایش‌های ۸K آمولد استفاده نمایند و این یعنی شاید نمایشگرها مثلثی شکل باشند و از قابلیت اتصال به سیستم مغزی و عصبی دارنده دستگاه مجهز شوند.

شما در مورد آیفون‌های سال ۲۰۱۹ چه پیش‌بینی‌هایی می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آیفون‌های آتی اپل، با تکفارس همراه باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید