رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد - تکفارس 
رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد - تکفارس 
رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد - تکفارس 

رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد

سید محمد معلمی
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 10:30
رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد - تکفارس 

مطمئناً الآن زمان مناسبی برای صحبت کردن در مورد گوشی جدید خط تولید G شرکت موتورولا نیست ولی با این وجود، شایعات زیادی در این‌باره به گوش می‌رسند که می‌گویند باید سه‌ماهه اول سال آتی میلادی را زمان معرفی این دستگاه بدانیم. حتی رندرهایی از این گوشی نیز منتشر شده است.

بر اساس تصاویری که در اینترنت و خبرگزاری‌های مختلف دست به دست می‌شوند، می‌توانیم تا حدودی ظاهر این گوشی را حدس بزنیم. تعداد این رندرها به حدی است که حتی قاب پشتی شیشه‌ای و برآمده به همراه ناچ قطره‌ای در جلو موتورولا جی ۷ را نیز می‌توانیم شاهد باشیم.

گفته می‌شود سایز صفحه نمایش موتورولا جی ۷ حدود ۶ اینچ سایز دارد که نسبت به مدل قبلی موتورولا جی ۶ بزرگ‌تر است. همچنین ابعاد این دستگاه ۸*۷۵٫۳*۱۵۷ میلی‌متر می‌باشد که ۹٫۵ میلی‌متر آن به ماژول دوربین مربوط خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود که نسبت بدنه به تصویر موتورولا جی ۷ بیشتر شود. به طور کلی، سری G موتورولا، خط تولید گوشی‌های مقرون به صرفه می‌باشد.

با مقایسه رندرهای جدید و قبلی، می‌توانیم به این نکته پی ببریم که دو بریدگی در کنار دوربین سلفی و حفره برای میکروفون قرار گرفته است. این دقت در طراحی، نشان‌دهنده نوآوری در موتورولا جی ۷ می‌باشد به علاوه، این تصاویر نشان می‌دهند که در پایین، یک USB تایپ C و هدفون جک ۳٫۵ میلی‌متری را شاهد خواهیم بود.

لنوو در سالیان اخیر، اتفاقات تازه‌ای را در خانواده موتورولا به وجود آورده است.

بر اساس ادعای یکی از منابع خبری، موتورولا جی ۷ دارای چهار مدل جی ۷، جی ۷ پلی، جی ۷ پلاس و جی ۷ پاور خواهد بود تا تقریباً همچون دیگر مدل‌های این خط تولید، یک‌پارچگی حفظ شود.

Evan Blass در یک پیام توییتری نوشت: این احتمال وجود دارد که لنوو دیگر از سری‌های سی، ایکس و ام، گوشی تولید نکند بنابراین سال آتی را باید سال مدل‌های جی، جی پلی، جی پلاس و جی پاور بدانیم.

هر از چند گاهی، اسامی به گوش ما می‌رسند و خبر از نام و مدل‌های آتی محصولات موتورولا می‌دهند که نمی‌توانیم هیچ‌کدام از آنها رد و یا تأیید کنیم زیرا در سری G همه نوع اتفاق ممکن است رخ دهد.

تا جایی که ما می‌دانیم، موتورولا جی ۷ با صفحه نمایش ۶ اینچی و فول اچ‌دی پلاس، رم ۴ یا ۶ گیگی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، تراشه ۸ هسته‌ای که هنوز نسخه اسنپدراگون آن مشخص نشده همراه خواهد بود.

رندرهایی از موتورولا G7 منتشر شد - تکفارس 

دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری و اندروید ۹٫۰ به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض همراه نیز به عنوان دیگر امکانات در این گوشی به چشم خواهند خورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید