سامسونگ قصد ارائه قابلیت شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی‌های میان‌رده‌ خود را دارد - تکفارس 
سامسونگ قصد ارائه قابلیت شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی‌های میان‌رده‌ خود را دارد - تکفارس 
سامسونگ قصد ارائه قابلیت شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی‌های میان‌رده‌ خود را دارد - تکفارس 

سامسونگ قصد ارائه قابلیت شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی‌های میان‌رده‌ خود را دارد

میر مهدی حامی
۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 15:00
سامسونگ قصد ارائه قابلیت شارژ سریع بی‌سیم برای گوشی‌های میان‌رده‌ خود را دارد - تکفارس 

دونگ جین دونگ، مدیر عامل بخش فناوری اطلاعات و گوشی‌های هوشمند سامسونگ، وعده داده است که ویژگی‌هایی را که قبلا برای گلکسی اس و نوت معرفی کرده‌اند برای مدل‌های معمولی‌تر نیز عرضه کنند. هدف از این حرکت پر کردن شکاف رقابتی میان‌رده‌ها و جلوگیری از کوچ کاربران در بازارهای نوظهور به سمت برندهای دیگر است، به خصوص در بازار چین که رقابت بسیار شدید می‌باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

ما قبلا شروع این استراتژی را با رونمایی از نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سه گانه (گلکسی A7 (2018)) دیده‌ایم و گفته می‌شود که در گلکسی اس ۱۰ نیز شاهد چینش دورین ۳ گانه مشابه‌ای باشیم، البته با مشخصات سخت افزاری و لنزهای متفاوت.

اینبار سامسونگ توجه خود را بر روی شارژ بی‌سیم گذاشته است. در حالی که سامسونگ حاضر به توضیح در مورد گوشی‌های آینده خود نیست، یک مقام رسمی اظهار داشته است که این شرکت «جهانی سازی عملکرد شارژ بی‌سیم» را به عنوان یکی از ویژگی‌های دیگری که از بالارده‌ها به میان‌رده‌ها منتقل خواهد شد در دستور کار قرار داده‌اند. در نمونه‌های اولیه سامسونگ، این گوشی‌ها شامل سری گلکسی A و J می‌شود، همچنین گزارش شده است که این شرکت آمادگی دارد شارژر بی‌سیم بسیار ارزان‌تری را به بازار عرضه کند که خود دلیلی بر صحت داشتن این شایعات است.

در حال حاضر شارژر دوگانه و استند شارژ به ترتیب دارای قیمت ۸۹،۰۰۰ و ۶۰،۰۰۰ وون در کره جنوبی هستند، اما شارژر جدید تنها ۲۰،۰۰۰ وون (۲۰ دلار) قیمت خواهد داشت، که نشان می‌دهد سامسونگ به شدت در حال تلاش برای آوردن ویژگی شارژ بی‌سیم به گوشی‌های میان رده خود است.

با توجه به اینکه این قیمت همانند قیمت شارژرهای چینی است که این روزها به مراتب در آمازون دیده می‌شوند، ممکن است فکر کنید که سامسونگ در شارژ مقرون به‌صرفه خود از بعضی از امکانات و تکنولوژی‌های آن چشم پوشی خواهد کرد و نوع ضعیف‌تری را نسبت به شارژهای بالارده خود ارائه می‌کند اما در حقیقت سامسونگ قصد چنین کاری را ندارد.

گزارش شده است که سامسونگ از ماژول شارژ تولیدی Chemtronics استفاده خواهد کرد، که درست همانند ماژول به کار رفته در شارژرهای گران قیمت این شرکت است و بنابراین این شارژر نیز همچنان خروجی ۱۰ واتی را حفظ خواهد کرد که مطمئنا خبری عالی برای کاربران است. سامسونگ یک رویداد را برای اواخر این ماه برنامه ریزی کرده که انتظار می‌رود در آن شاهد معرفی میان‌رده‌های جدید این شرکت باشیم، بنابراین باید دید که آیا این دستگاه‌ها از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد و آیا شارژر اقتصادی سامسونگ نیز با آن‌ها عرضه خواهد شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید