Nokia 5.1 Plus در هند عرضه شد - تکفارس 
Nokia 5.1 Plus در هند عرضه شد - تکفارس 
Nokia 5.1 Plus در هند عرضه شد - تکفارس 

Nokia 5.1 Plus در هند عرضه شد

وحید درگایی
۲ مهر ۱۳۹۷ - 16:30
Nokia 5.1 Plus در هند عرضه شد - تکفارس 

نوکیا به تازگی گوشی Nokia 5.1 Plus را در هند عرضه کرده است، همان دستگاهی که در چین با نام Nokia X5 شناخته می شود. این دستگاه قیمتی ۱۵۰ دلاری دارد و به زودی از طریق Nokia.com و فلیپکارت قابل خرید خواهد بود.

این دستگاه آخرین گوشی مقرون به صرفه نوکیا در راستای گرفتن بخشی از‌این بازار است. این دستگاه از لحاظ تشابه، شباهت بسیار زیادی با دستگاه ۶٫۱ Plus دارد و چند تفاوت کوچک است که این دو دستگاه را از یکدیگر متمایز کرده است.

دستگاه Nokia 5.1 Plus از یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با پنل LCD و کیفیت ۱۵۲۰*۷۲۰ استفاده کرده است. در قسمت طراحی می بینیم که در جلوی دستگاه از طراحی ناچ استفاده شده ولی نه مانند دستگاه های اخیرا معرفی شده، بلکه کمی زیباتر و نکته جالب توجه این است که ناچ استفاده شده در این دستگاه نسبت به برادر بزرگتر یعنی نوکیا ۶٫۱ پلاس، کمی بزرگتر است. شیشه ۲٫۵ بعدی به کار گرفته شده در این دستگاه در پشت و جلو از این گوشی مراقبت خواهد کرد و همراه او در این امر، یک فریم فلزی دور‌تادور دستگاه است.

در درون دستگاه نوکیا ۵٫۱ پلاس، از یک پردازنده مدیاتک Helio P60 استفاده شده  که آن نیز با ۳ گیگابایت حافظه اجرایی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است. دوربین پشت دستگاه از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است که وظیفه سنسور دوم، تشخیص عمق و اضافه کردن حالت سه بعدی به دستگاه است و در جلوی دستگاه در قسمت ناچ گوشی می توانید سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی را ببینید.

باتری این دستگاه با ظرفیت ۳۰۶۰ میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است و بنظر می رسد نوکیا برای بخش نرم افزاری اندروید ۸٫۱ را برای دستگاهش درنظر گرفته باشد و این قول را نیز به هواداران داده که تا سه سال بروزرسانی های رسمی و کامل در دو زمینه نرم افزاری و امنیتی برای دستگاه جدیدش ارائه خواهد شد. این گوشی هوشمند در دو رنگ قابل خرید است که مشکی و آبی هستند.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید