گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد

علیرضا داداش زاده
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 13:30
گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی‌های Meizu 16 و Meizu 16 Plus حدود یک ماه پیش معرفی شدند. شایعات مربوط گوشی سوم یعنی Meizu 16X نیز در اینترنت منتشر شد که بعدا توسط مدیر عامل این شرکت یعنی Jack Wong تایید شد. اکنون این گوشی در هفته آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد و شرکت Meizu هم اکنون در حال ارسال دعوت‌نامه برای برگزاری رویداد در شهر پکن در تاریخ ۱۹ سپتامبر می‌باشد.

باید خاطر نشان کرد که رقیب Meizu 16X یعنی شیائومی Mi 8X نیز در همین تاریخ معرفی خواهد شد.

گوشی Meizu 16X در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس Meizu 16X هم اکنون در وبسایت TENAA رویت شده که در آن بسیاری از مشخصات گوشی آشکار شده است. با توجه به وبسایت مربوطه، این گوشی از تراشه Snapdragon 710 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که البته این حافظه را می‌‌توان توسط کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد. Meizu تصمیم گرفته که در این گوشی از بریدگی صفحه نمایش استفاده نکند و آن را با یک صفحه نمایش معمول بلند با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ و کیفیت +Full HD روانه بازار کند.

در قسمت دوربین نیز، Meizu 16X از دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در زمان عرضه از اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو بهره خواهد برد که دارای آخرین نسخه از رابط کاربری Flyme نیز خواهد بود. انتظار می‌رود که گوشی در رنگ‌های مشکی مات و سفید سرامیکی به همراه سایه طلایی عرضه شود. قیمت گوشی فعلا در دسترس نیست و باید تا برگزاری رویداد صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید