اسپاتیفای به پخش کننده موسیقی پیش فرض سامسونگ بدل خواهد شد - تکفارس 
اسپاتیفای به پخش کننده موسیقی پیش فرض سامسونگ بدل خواهد شد - تکفارس 
اسپاتیفای به پخش کننده موسیقی پیش فرض سامسونگ بدل خواهد شد - تکفارس 

اسپاتیفای به پخش کننده موسیقی پیش فرض سامسونگ بدل خواهد شد

میر مهدی حامی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 17:00
اسپاتیفای به پخش کننده موسیقی پیش فرض سامسونگ بدل خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ در پنج‌شنبه گذشته از گلکسی نوت ۹، گلکسی واچ و اسپیکر هوشمند خود که با بیکسبی همراه است یعنی گلکسی هوم، رونمایی کرد. همچنین خبر مشارکت شرکت کره‌ای با اسپاتیفای برای ارائه تجربه موسیقی بهتر در بسیاری از دستگاه‌های سامسونگ نیز منتشر شد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

دانیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای، کمی بعدتر در یک بیانیه مطبوعاتی جزئیات این قرارداد را توضیح داد. تمام صاحبان گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ برنامه اسپاتیفای را در اسمارت سوئیچ سامسونگ خواهند داشت و هنگامی که سرویس موسیقی خود را فعال کنند، بلافاصله به اکانت‌ها لینک شده خود به این دو شبکه، متصل خواهند شد.

 به گفته مدیرعامل اسپاتیفای، آن‌ها در حال حاضر بیش از ۳۵ میلیون آهنگ دارند و اکنون می‌توان آنها را در تلویزیون و اسپیکرهای هوشمند پخش کرد. علاوه بر این، گلکسی هوم به طور ویژه ابتدا آهنگ‌ها را در اسپاتیفای جستجو کرده و سپس به سراغ سامسونگ موزیک می‌رود.

همچنین برخی از ویژگی‌های مبتنی بر مکان نیز در نظر گرفته شده، به عنوان مثال: هنگامی که از اتاقی که پخش کننده موسیقی یا تلوزیون در آن در حال پخش آهنگ بوده است خارج شوید، از شما سوال پرسیده می‌شود که آیا مایل به ادامه پخش موسیقی در گوشی هوشمند خود هستید یا خیر. این پلتفرم موسیقی قادر خواهد بود تا دستگاه‌های سامسونگ را از طریق شبکه Wi-Fi تشخیص داده و کنترل پخش را حتی با وجود قفل بودن گوشی هوشمند، فعال کند.

تا تاریخ ۳۰ ژوئن اسپاتیفای دارای ۸۳ میلیون مشترک پرداخت کننده و ۱۸۰ میلیون کاربر ماهانه فعال بوده است. این پلتفرم در ۶۵ بازار موجود است و بزرگ‌ترین انگیزه آن، ۲ میلیارد لیست پخشی است که شامل فهرست یافتن موسیقی شخصی می‌شود و بر اساس علایق و سوابق کاربران آهنگ‌ها را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

نظر شما در مورد این همکاری چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید