تصاویری از مدلهای جدید آیفون فاش شد - تکفارس 
تصاویری از مدلهای جدید آیفون فاش شد - تکفارس 
تصاویری از مدلهای جدید آیفون فاش شد - تکفارس 

تصاویری از مدلهای جدید آیفون فاش شد

سید محمد معلمی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 21:00
تصاویری از مدلهای جدید آیفون فاش شد - تکفارس 

حالا که به نظر می‌رسد معرفی سه آیفون جدید تا آخر سال رخ خواهد داد، بازار شایعات و تصاویر و رندرهای منتشر شده در اینترنت که به این گوشیها مربوط می‌شوند، داغ است.

VenyaGeskin1@ که بیشتر به خاطر رندرهایی که منتشر می‌کند معروف است، این‌بار تصاویری از گوشی‌های آیفون که انتظار می‌رود امسال معرفی خواهند شد را در اختیار عموم قرار داده است. گوشی‌هایی که تصاویر مربوط به آنها در معرض دید قرار گرفته است، احتمالاً مربوط به آیفون‌های ۶٫۵ اینچی و ۶٫۱ اینچی خواهد بود.

گوشی که به رنگ سفید (در تصویر خبر) قابل مشاهده است، نمونه پیشرفته‌تر این دو دستگاه می‌باشد که آیفون ۱۱ پلاس نام دارد. این گوشی گویا دارای دوربین اصلی دوگانه و یک ناچ می‌باشد. البته اکثر آیفون‌های جدید یک بریدگی در صفحه نمایش خود دارند.

دستگاه دیگر که به رنگ مشکی دیده می‌شود، آیفونی با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی است که شاید بتوان آن را آیفون SE پلاس نامید. البته شایعاتی وجود دارد که ممکن است معرفی این دستگاه کمی با تأخیر همراه باشد. آیفون SE پلاس یک صفحه نمایش LCD خواهد داشت که گفته می‌شود دردسرهای زیادی برای کاربران ایجاد خواهد کرد. گویا قرار است دیگر آیفون‌ها از نمایشگر آمولد بهره ببرند. در مورد آیفون SE پلاس، شاید بتوان آن را در رنگ‌های متنوع مشاهده کرد در حالی که دیگر مدل‌های گرانتر اپل، فقط در رنگ‌هایی وجود خواهند داشت که اپل آنها را به عنوان رنگ‌های کلاسیک خود می‌داند.

در ادامه می‌توانید رندرهایی را از آیفون ایکس فعلی (در سمت چپ)، آیفون دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی (در مرکز) و آیفون دارای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی (در سمت راست)، مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید