آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است - تکفارس 
آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است - تکفارس 
آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است - تکفارس 

آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است

سید محمد معلمی
۱۸ تیر ۱۳۹۷ - 09:00
آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است - تکفارس 

راه‌های زیادی وجود که نشان دهید شما فرد سرمایه‌دار و پولداری هستید. برای مثال می‌توانید در یک خودرو گران‌قیمت نشسته و در خیابان‌های شهر حرکت کنید و یا لباس آنچنانی بپوشید و در خانه اشرافی زندگی کنید. سرمایه‌دار بودن یک نشانه دیگر هم دارد و آن داشتن آیفون یا آیپد است.

شاید تا چند سال گذشته که گوشی‌ها و محصولات اپل را به وفور در دست افراد نمی‌دیدیم، فکر می‌کردیم هر کس که یکی از این دستگاه‌ها را دارد از وضع مالی خوبی برخوردار است ولی گویا این باور کاملاً صحیح و علمی می‌باشد.

بر اساس تحقیقات دانشگاه شیکاگو و سازمان تحقیقات اقتصادی آمریکا، در این کشور هر کس که آیفون یا آیپد دارد، در زمره افراد ثروتمند قرار خواهد گرفت.

بر اساس داده‌های به دست آمده در سال ۲۰۱۶، هیچ برند دیگری به غیر از اپل نشان نمی‌دهد که یک شخص درآمد بالایی دارد.

اقتصاددانان به این نتیجه رسیدند که ۷ نفر از ۱۰ نفری که مالک آیفون می‌باشند، درآمدشان نسبت به دیگران بیشتر است. به عبارت دیگر، در آمریکا، داشتن گوشی آیفون یا تبلت آیپد، شما را در دهک‌های بالایی جامعه قرار خواهد داد. از آنجایی که این داده‌ها به سال ۲۰۱۶ مربوط می‌شوند، آیفون ایکس که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شد و ۹۹۹ دلار قیمت دارد را به حساب نیاورده است.

دیگر یافته‌های سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که آنهایی که آیپد اپل و گوشی اندرویدی دارند نیز از درآمد بالایی برخوردار هستند.

یکی از اقتصاددانان آمریکایی بر این باور است که اگر کسی از ارائه‌دهنده خدمات Verizon استفاده می‌کند، نشان می‌دهد که او درآمد بالایی دارد و تا ۶۱ درصد نیز امکان ثابت کردن این ادعا وجود دارد.

برای اینکه متوجه شوید که موبایل چگونه زندگی آمریکایی‌ها را تحت تأثیر قرار داده است، به این آمار دقت کنید.

در سال ۲۰۰۴، برای اینکه ببینیم کسی ثروتمند است یا خیر، به محصولات خوراکی و به خصوص کره Land O`Lakes و سس سویا Kikkoman که خریداری می‌کرد نگاه می‌کردیم. در سال ۱۹۹۲، برند Grey Poupon که تولیدکننده سس خردل بود و تماشای فیلم‌های Kodak، نشان‌دهنده سرمایه‌دار بودن افراد به حساب می‌آمدند.

برای آمار دقیق‌تر می‌توانید به عکس زیر نگاه کنید. (برای بزرگ کردن تصویر، روی آن کلیک کنید)

آیفون یا آیپد داشتن نشانه سرمایه‌دار بودن است - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید