گوشی vivo Y83 معرفی شد - تکفارس 
گوشی vivo Y83 معرفی شد - تکفارس 
گوشی vivo Y83 معرفی شد - تکفارس 

گوشی vivo Y83 معرفی شد

علیرضا داداش زاده
۶ خرداد ۱۳۹۷ - 12:42
گوشی vivo Y83 معرفی شد - تکفارس 

شرکت vivo گوشی رده متوسط Y83 را در کشور چین معرفی کرد که دارای مشخصات مطلوبی می‌باشد. قبل از معرفی رسمی گوشی، در وبسایت TENAA مشخصاتی از گوشی لو رفته بود. برای مثال گفته شده بود که Y83 از یک تراشه (ناشناخته) بهره می‌برد که پردازنده‌ای با فرکانس حداکثر ۲ گیگاهرتز را دارا می‌باشد. هم اکنون می‌دانیم که این تراشه از نوع MediaTek Helio P22 است.

به نظر می‌رسد که vivo Y83 اولین اسمارت فونی باشد که از تراشه رده متوسط و پردازنده هسته هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 استفاده می‌کند. Y83 از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که این حافظه داخلی را می‌توان توسط کارت حافظه میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد. سایز صفحه نمایش این گوشی ۶٫۲۲ اینچی و مورب است که دارای رزولوشن غیر معمول ۱۵۲۰*۷۲۰ (نسبت ابعاد ۱۹ به ۹) است و یک بریدگی هم در آن دیده می‌شود. همچنین حاشیه‌های گوشی نیز باریک است که برای چنین گوشی رده متوسطی خوب به نظر می‌آید.

گوشی vivo Y83 معرفی شد - تکفارس در پشت گوشی نیز می‌توانید دوربین تکی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فلش LED مشاهده کرد. در جلوی گوشی نیز می‌توان شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در قسمت بریدگی صفحه نمایش با همان دیافراگم f/2.2 بود که دارای حالت AI Beauty می‌باشد.

Y83 دارای ضخامت ۷٫۷ میلی متر می‌باشد و توسط یک باتری ۳۲۶۰ میلی آمپری تغذیه می‌شود.

در قسمت نرم افزار نیز، این گوشی از اندروید نسخه ۸٫۱ اوریو و رابط کاربری Funtouch 4 بهره می‌برد.

vivo Y83 در ۳ رنگ سفید شفقی، قرمز و مشکی با قیمت ۲۳۵ دلار عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید